Zero Hour CD-Key skift..

  • Hvis det har noget med plat og svindel (læs: ulovligt fremskaffede ting) - så ska' du nok ik' spørge herinde ! Bare et lille hint. For det er nemlig ikke tilladt !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hvis det har noget med plat og svindel (læs: ulovligt fremskaffede ting) - så ska' du nok ik' spørge herinde ! Bare et lille hint. For det er nemlig ikke tilladt !


    Er det ikke tilladt? Jeg kender sq mange der har op til flere CDkeys (lovlige) til forskellige spil, jeg kan ik rigtig se det smarte i det men nu er jeg heller ik CS fanatiker eller noget i den retning..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo


    Er det ikke tilladt? Jeg kender sq mange der har op til flere CDkeys (lovlige) til forskellige spil, jeg kan ik rigtig se det smarte i det men nu er jeg heller ik CS fanatiker eller noget i den retning..


    Nu er det jo også C&C Generals det handler om. ;) og på mig virker det lusket ! Hvorfor snakker han ikke med dem han er til lan med ?( De burde da kunne hjælpe ham.
    Edit: Efter hvad jeg ved så følger der en CD-Key med til hvert spil. Og den må kun bruges til det spil - og ikke til andre. Længere er den ikke !
    Det står der vist også når du accepterer betingelserne når du installere spillet. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/deal.gif
    Den her snak har vist været der flere gange - men folk fatter det vist bare ikke.
    No crackz - no warez - no plat at all. :rolleyes:


  • Som han selv siger så vil han "skifte" CD key, og det kunne være fordi han var banned eller sårn..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Undskyld jeg siger det, men who the **** cares?
    Godt nok er det ikke et warez forum, men hvis man ikke kan spørge om hvordan man skifter CDKey ved jeg snart ikke hvor vi er henne :crazyeyes:


    Synes bare nogen gange der bliver overdrevet lidt.. Det er heller ikk ligefrem en forbrydelse at cracke et spil..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Undskyld jeg siger det, men who the **** cares?
    Godt nok er det ikke et warez forum, men hvis man ikke kan spørge om hvordan man skifter CDKey ved jeg snart ikke hvor vi er henne :crazyeyes:


    Synes bare nogen gange der bliver overdrevet lidt.. Det er heller ikk ligefrem en forbrydelse at cracke et spil..


    Så nåede du det lige før jeg fik det sagt, men så fik vi da det på plads. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • der findes et lille program der hedder keychanger, det kan man bruge til at skifte cd-key med, har brugt det til cs, ved ikke om det kan bruges til andre spil, men prøv :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Undskyld jeg siger det, men who the **** cares?
    Godt nok er det ikke et warez forum, men hvis man ikke kan spørge om hvordan man skifter CDKey ved jeg snart ikke hvor vi er henne :crazyeyes:


    Synes bare nogen gange der bliver overdrevet lidt.. Det er heller ikk ligefrem en forbrydelse at cracke et spil..


    Hmm - det links du henviser til længere oppe i tråden, er da vist ikke helt lovlige ting. (Key-generators og andet ulovligt stads) :rolleyes:
    Og ja, det er ikke et warez-forum, så derfor må man gå andre steder hen, hvis man skal ha' fat i sådanne ting. Det er da vist blevet gjort klart - op til flere gange fra moderatorerne side ! [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/deal.gif]

  • Grunden til jeg lavede den sticky øverst i forummet er præcis for at undgå disse sager.


    I princippet er det jo ikke ulovligt at cracke sit spil med en nocd-fil, så hvis nogle føler at der bliver debateret ulovlige ting bedes I rapportere det tl mig, istedet for at diskutere det herinde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Grunden til jeg lavede den sticky øverst i forummet er præcis for at undgå disse sager.


    I princippet er det jo ikke ulovligt at cracke sit spil med en nocd-fil, så hvis nogle føler at der bliver debateret ulovlige ting bedes I rapportere det tl mig, istedet for at diskutere det herinde.


    Præcis, jeg er nok ikke meget bedre selv. Men jeg er efterhånden godt træt af at der er nogle bruger som altid skal brokke sig over trådene, og jeg prøver bare at stoppe dem. Og i dette tilfælde ser jeg ikke noget ulovligt i tråden..


    ingen ulovlige ting i forold til forummets regler men også i forhold til "den rigtige verdens" regler...


    Men på den anden side skal Bentsin da have lov til at sige det han vil, ligemeget om det er vise ord eller bemærkninger som der egentlig burde komme fra en "wannabee moderator.. :rolleyes:

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB


  • Hva' er det for en gang vrøvl at lukke ud ! Har s.. ikke nogen intentioner om at blive moderator ! Gider bare ikke at dette forum skal bruges til slige ting.
    Hvad angår denne tråds berittigelse eller ej. Så kig lige på det link, som Sjølund sendte :boxed: Der er da ikke meget lovligt på den side - såh !
    Og hvor er trådens oprindelige forfatter i denne disputs ?( Ku' måske være han har trukket følehornene tilbage, da han vist ikke har rent mel i posen ! Og så alt det pladder om det og det, der er lovligt - det er vist bare et skalkeskjul for unge knægtes lette omgamg med rettigheder o.lign. Lad nu vær med at himle op og så lad os holde alt det plattenslageri ude fra dette herlige forum.
    Til Aerial: Jeps - skal nok henvende mig direkte næste gang. Så slipper vi også for sådanne tåbelige kommentarer, som der jo altid kommer i disse diskutioner. Roger over ;)

  • mener man en tråd bryder reglerne melder man det til en mod så ser han på det.


    alle de der små politifolk er værrere at høre på end folk der måske bryder reglerne.


    da jeg kan se ariel er her inde ville han nok have lukket den hvis den var ulovlig.


    hvorfor manden vil skifte key kan da skyldes mange ting.