Kongehuset "¤#%"!#%

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    tag dog for ******** hans domæner og giv ham hans penge tilbage !

Yeah... Ellers er det jo egentlig tyveri hvis man tager noget som tilhører en anden ... Men kongehuset kan jo ikke gøre noget ulovligt ... Selvom der også er kleptomaner i den familie... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

HeHe ... Der er forskel. ;)

Kongehuset er en joke ... En flok indavl der går i for små sko åbenbart hvis de ikke har KØBT domænerne af ham.

Tja nu ved jeg ikke hvormeget personerne: Krongprins Frederik mf. reelt har kendskab til sagen. Men tror nærmere at det er deres Hofmaskaliat (staves det vidst nok) advokater osv. der "forgangsmænd" i denne sag.
    De royale syntes jeg ikke man skal klantre i denne sag.
    De gør det sq fint.... f.eks. at få hel times dækkelse på CNN ved bryllupet .. tyder sq da på at nogle i verdenen syntes at de er interssante (fik vidst også næsten i time i BBC prime)

Men Jo Grill .. alle har sine meninger.. men at konghuset er en joke er måske et forkert ordvalg.

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    tag dog for ******** hans domæner og giv ham hans penge tilbage !

Tja han har jo deres identiteter på nettet, der er ingen andre i verdenen som kan have disse. Så jeg syntes at der er helt fair at de personer, har den samme på nettet. IMO

Oprindeligt indlæg af Avartar
    Tja nu ved jeg ikke hvormeget personerne: Krongprins Frederik mf. reelt har kendskab til sagen. Men tror nærmere at det er deres Hofmaskaliat (staves det vidst nok) advokater osv. der "forgangsmænd" i denne sag.
    De royale syntes jeg ikke man skal klantre i denne sag.
    De gør det sq fint.... f.eks. at få hel times dækkelse på CNN ved bryllupet .. tyder sq da på at nogle i verdenen syntes at de er interssante (fik vidst også næsten i time i BBC prime)

Men Jo Grill .. alle har sine meninger.. men at konghuset er en joke er måske et forkert ordvalg.

Well... Hvis kronprisen eller nogle af de andre ikke har kenskab til sagen, så er det lidt skræmmende hvis du ikke følger med i medierne ... NATURLIGVIS kender de til sagen ... Ellers er det sgu ikke dem jeg ville have skulle være danmarks ansigt hvis de ikke engang følger med ... De har jo ikke andet at lave end at følge med i verden og give danmark PR ...

Så derfor syntes jeg det er en joke at kongehuset har klaret sagen på den måde.

• nu er loven ret klar på dette punkt.

kongehuset er en forretning og tager man et navn som åbenlyst er andres er man i ond tro.

ville svare til han tog coco cola eller mersk eller andre kente navne.

mannden har jo kun gjort det i håbet om at tjæne penge ikke andet.

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Yeah... Ellers er det jo egentlig tyveri hvis man tager noget som tilhører en anden ... Men kongehuset kan jo ikke gøre noget ulovligt ... Selvom der også er kleptomaner i den familie... :))

Ja.. nu bor jeg på HKH Dronning ingrids tidligere hjemstavn.. det siges at når hun gik rundt nede i byen, var hofdamerne nødt til at gå ind i butikken bagefter, for at betale for hendes lommer ;)