cpu muskler... dejligt

• Jeg er nu godt tilfreds med min lille fætter der ligger og spiner under skrivebordet..

Bliver supercomputeren fra japan ikke brug til at udregne vejret? De er jo et land som er noget mere udsat for ekstreme vejrfænomener end et land som danmark så det er da forståeligt nok at de bruger end masse penge på at forudsige vejret..

"Det er nemmere at forebygge end at helbrede"

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

• hvor hurtig ville den være i SuperPI? :]

Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Jeg er nu godt tilfreds med min lille fætter der ligger og spiner under skrivebordet..

Bliver supercomputeren fra japan ikke brug til at udregne vejret? De er jo et land som er noget mere udsat for ekstreme vejrfænomener end et land som danmark så det er da forståeligt nok at de bruger end masse penge på at forudsige vejret..

"Det er nemmere at forebygge end at helbrede"

Joh. Jordskævl...

DMI´s "computer" der udregner vejret der står inde i KBH er Danmarks kraftigste. Den udregner vejret ... og fejler stadig ... :boxed: ... Eller også er det bare folk der ikke kan finde ud af bruge den. :))

Oprindeligt indlæg af mojn
    hvor hurtig ville den være i SuperPI? :]

HeHe ... Hvis SuperPI blev "bygget" lidt om så understøttede den "computer" så ville den vel regne det ud på under 1 sekund ... 8)