Er der nogen af jer der ikke har civile jobs, altså militære ???
og er der eventuelt mulighed for at jeg kan komme på besøg en dag???
Er der nogen af jer der ikke har civile jobs, altså militære ???
og er der eventuelt mulighed for at jeg kan komme på besøg en dag???
Jeg ved ikke om det er sådan mere, men før i tiden havde man mulighed for at komme i praktik hos milli.
det ka man også endnu, men jeg skal i 10. til næste år og der bliver ikke noget praktik der, ellers var jeg hoppet direkte ind i praktik
de fleste kaserner holder åbenthus en dag om året. prøv evt at ringe til deres kommando kontor og hør hvornår det er . for så kan du jo bare besøge dem der. der har desværre lige været det i haderslev, for så kunne du da godt have kommet der hvis du ville rejse så langt for det
ah, flyvevåbnet har jo aflyst deres åbningsdag, så det var da bare for nederen
Prøv at kontakte sjælsmark kaserne, der var jeg i praktik sidste år, og der snakkede de om at de skulle have åbent hus i juni måned.
ok, du ved vel ikke lige hvor det ligger henne, sjælland jylland fyn bornholm? (selvfølgelig ved dud et , jeg er ikke dum )
Tror nok det ligger i Hørsholm på sjælland
QuoteOprindeligt indlæg af shahid_2dk
ok, du ved vel ikke lige hvor det ligger henne, sjælland jylland fyn bornholm? (selvfølgelig ved dud et , jeg er ikke dum)
Hehe, det ligge lidt uden for hørsholm, tror nok at jeg har deres adresse og tlf nr et eller andet sted, hvis du vil have det så sig endelig til.
det ok, jeg har fundet det på nettet, tusind tak
QuoteOprindeligt indlæg af shahid_2dk
det ok, jeg har fundet det på nettet, tusind tak
Np