Hoel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Kan også godt lide de Mushkin ram der IKKE er ECC registeret på en Fx53 platform :]


    Lig mærke til han tilføjede 3 GB extra til hans nye sig :rolleyes:


    Og en Mach III GT.. Fjols! :boxing:.


    Godt Daniel, troede ikke der var nogle der så mit indlæg i den anden tråd, ang. de "speciel"-ram :]


    BTW. Sidder ved min lillebrors computer(Slammand her :P )


  • Lol da.. It just keeps going ;)


    Hehe nice.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af meinder
    Der om en fra H & O forummet her på tweak.. som gik totalt i kage, og blev lukket til sidst..


    Hoel havde købt en totalt fed pc, og bare forbi han ikke lige sende billerder og tests af den robte alle straks op om at han var en løgner..


    Det er da godt nok den største løgn jeg længe har hørt! :rolleyes: Vores mistanke gik sq ikke på den lange ventetid, den gik på, som Falsk og andre nævnte, at han simpelthen havde skrevet nogle specs om sin computer som var fuldkommen hen i vejret!


    Quote


    Jeg vil bare lige sige en ting, ik at der er en masse der også skal skrive her ok. så er det sagt..


    Men jeg syntes sku det er for dårligt af mange af jer, sådan at svine ham til lige fra starten af, og sige han er en løgner, bare forde manden er glad for sin nye vilde og meget hurtige pc, og forde han kom for tæt på nogle af jer i hastighed.


    :roller: Selv hvis han HAVDE haft den super-pc havde jeg aldrig nærmet mig følelsen af jalousi, da jeg er tilfreds nok med min egen :)


    Quote


    Og han skal ik bannes her fra tweak.. han er ok, jeg forstår ham sku godt..


    Håber i og i hved hvem i er.. !!!!!! at i har dårlig samvitighed..


    Hold da kæft en omgang øregejl (som Bentzin ville kalde det) - Der er ikke den ringeste grund til at have dårlig samvittighed over at have mistænkt ham for løgn, da de specs han skrev som sagt var KOMPLET umulige at opnå - ISÆR sådan som han havde beskrevet det! :rolleyes:


    Om han så skal bannes på tweak.dk vil jeg ikke kommentere...jeg tror flertallet herinde er af en anden opfattelse af Hoel end dig - prøv fx at læse visse af hans andre posts, så vil du finde ud af hvilken type han var... X(


    Quote


    " ennu en gang bevis på janteloven " troede ikke den var her på tweak...


    Han havde sagt at han ville sende billeder ind dagen efter, men kan godt forstå ham at han ikke gider, efter alle dem som skrev det møg til/om ham..


    Dårligt af jer..


    Bla bla bla - ka' du da blive ved?? Janteloven min bare - det har sq da ikke et klap med det at gøre!
    Og hvorfor skulle han lade vær med at poste pics, bare fordi vi tvivlede på ham?? det virker sq da sygt ulogisk! Jeg vil da nærmere sige at det burde være omvendt... :roller:


    Denne tråd er sq noget af den største omgang lort jeg længe har set!......


    Og så er der nogen der siger at det er lige gyldigt om han har den pc eller ej, og til det vil jeg sige: Ja i teorien er det komplet ligegyldigt, jeg synes bare vi burde kunne stole på hinanden herinde, det var mere det min irritation gik på, for hvor vil forummet ende hvis vi pludselig ikke kan stole på hinanden mere ?(



  • 99.9% enig, :clap: .!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    btw ... Jeg har lige købt DMI´s servere, men i må ikke se ... :crazyeyes:


    Haha... :clap: ... :crazyeyes:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Jeg syntes bare i var for grove over for ham, det er bare min mening.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Nu skal det her ikke køres i langdrag.


    Jeg var selv med i tråden og bad begge parter om at stoppe. Da Hoel ikke var istand til at opføre sig eksemplarisk fratog jeg ham til sidste hans rettigheder her i forumet. Vi accepterer ikke et sådan sprog som han til sidst brugte.


    Jeg lukker denne tråd.


    Med det, skal det siges vi hverken har taget hans eller jeres parti, han havde dog ikke rent mel i posen, samtidigt med at ikke alle var lige gode til at takle situationen.


    I fremtiden ser vi gerne at dette ikke gentager sig. En så dum ting er der ingen grund til at spilde så meget tid på.