Van Helsing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall
    Kunne ikke lige finde en anden tråd med denne film, så jeg startede den selv ;)
    Tjeck lige Traileren... 8o Den havde vist premiere i fredags og jeg har allerede set den 2 gange i biffen...


    Så du; blade 2 - Queen of the damned - Underworld - og tænkte fuck noget lort ( som jeg gjorde )... så har denne film altså stadig en chance :)) Den er virkelig gennemført, og superfed 8)


    Blade? nej.. Blade 2?? nej... Queen of the damned? nej... Underworld?? heller ik nej... :)
    Men har lånt Blade 1 & 2 så de skal ses når VHS'en kommer op og køre :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    FOLK DER IKKE HAR SET FILMEN KIG VÆK:


    Jamen at Gabriel Van Helsing er lig med Ærke-englen Gabriel er for langt ude. Vor Herre' venstrehånd som de siger i filmen.....hvem var så Vor Herre' højrehånd?


    Det var såmænd filmaktuelle Jesus. ;)

  • Hans højre hånd var englen Bhaal, også kendt som Satan, og ikke Jesus eller Gabriel.
    Jesus var Guds søn, og Gabriel lå efter Satan så vidt jeg husker, men der er også engle som Uriel og Mikael, som egentlig skulle ligge ligeså højt (og en til engel, som jeg ikke lige kan huske).


    Men Gabriel er nok den fedeste engel, især når han bliver spillet af Christopher Walken, hehe.

  • ska ind og se den i morgen :D glææææder mig.. jeg elsker blade 2, og jeg elsker underworld.. feeede film.. og Hugh Jackman er nok en af mine favorit skuespillere.. han er så genial