Jeg kan godt tænke mig at downloade Drengene fra Angora fra DR's hjemmeside men er det lovligt ?
Og hvad bruge man til at downloade .asx filer ?
Er træt af at jeg skal bruge en masse af mit internet hver gang jeg skal se dem !
Jeg kan godt tænke mig at downloade Drengene fra Angora fra DR's hjemmeside men er det lovligt ?
Og hvad bruge man til at downloade .asx filer ?
Er træt af at jeg skal bruge en masse af mit internet hver gang jeg skal se dem !
Mener ikk de kan downloades ned... Men kvalien er os ret ringe..
Det er bare streaming. Men det skal ikke undre mig at der findes et tool til at rippe det Men ved ikke!
Krillen: Så dårlig er kvaliteten altså ikke! Iforhold til hvad den var før da det var streamet i det der Realformat pis!
QuoteOprindeligt indlæg af marquis1
Det er bare streaming. Men det skal ikke undre mig at der findes et tool til at rippe detMen ved ikke!
Krillen: Så dårlig er kvaliteten altså ikke! Iforhold til hvad den var før da det var streamet i det der Realformat pis!
Har da heldigvis alle afsnittene i god kvali :D!
QuoteOprindeligt indlæg af Krillen
Har da heldigvis alle afsnittene i god kvali :D!
Nåh okay seje. Skal jeg sende en mail til APG og informere dem om den glædelige nyhed ?
Nåh okay seje. Skal jeg sende en mail til APG og informere dem om den glædelige nyhed ?
snakker du om.. Der er noget der hedder dvdoptager?
og luk m sådan noget P*s
QuoteOprindeligt indlæg af Wismerhull
Ja, hvis du betaler TV-Licens og det drejer sig om ting der har været vist på DR bl.a. så er det lovligt ... Er jo ikke anderledes end at optage med en video fra fjernsynet når de sender noget ...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Krillen
Hm okay, så kunne du jo have skrevet det... Så fik folk jo ikke de tanker.
snakker du om.. Der er noget der hedder dvdoptager?
og luk m sådan noget P*s
Download .ASX filen og åbn den i fx notepad. I den står linket til selve filen. Brug en download accelerator som fx DAP til at hente den.
EDIT: Virkede åbenbart ikke her... Så er det ud at finde et rippeprogram
Hvorfor sender du ikke bare en mail til APG? Tror de vil være pænt ligeglade.. Alle deres afsnit er jo gratis at hente fra deres egen side.. Eller er der noget jeg ikke har forstået her?
Nå, deres side er blevet hacket og nogle har lagt afsnittene ud, men Dr har ikke gjort noget ved det, ja nu giver det mening..
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Hvorfor sender du ikke bare en mail til APG? Tror de vil være pænt ligeglade.. Alle deres afsnit er jo gratis at hente fra deres egen side.. Eller er der noget jeg ikke har forstået her?
Nå, deres side er blevet hacket og nogle har lagt afsnittene ud, men Dr har ikke gjort noget ved det, ja nu giver det mening..
Hvad fabler du om ? Hackere ? Lagt alle afsnit på nettet ? De streamer afsnittene, det er langtfra det samme som at sige man sidder med et TV-rip / dvd-optagelse, what so ever, kvaliteten er god, men ikke SÅ god.. Fatter stadig minus af dit indlæg, sorry to say! Det med mailen var nu også en joke !?