Totalt yndlingsdag

• Har sgu en dejlig dag .... Hvis man lige ser bort fra at det er vaskedag, så har stenet et par timer med det ... Men er jo rat når tøjet er vasket, køkkenet er ordnet og der er ryttet lidt op... :))

Har ferie den næste uges tid for en gang skyld, så nu skal der bare slappes af og hygges... 8)

Har lige fået installeret Norton Ghost 2003, så det skal jeg lige lege lidt med ... Skal se om den kan det som den skal ... Nemlig ordne det hele fra WinDåse af ... Ser sådan ud indtil videre... :clap:

• God dag for mig..
    Står op lidt i 0800
    Tager i skole, - og får nogle rigtig gode årskarakterer :clap:

Og så er der jo weekend :cheers:

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    God dag for mig..
    Står op lidt i 0800
    Tager i skole, - og får nogle rigtig gode årskarakterer :clap:

Og så er der jo weekend :cheers:

Fuck min dansk lærer han gav mig 03 / 03 / 5 !? Fatter ham SLET ikke. han har noget personligt imod mig og en anden elev fordi vi ikk rigtig hører efter ham ( som fx dengang han ville ha vi sku blive til en eftersidning i 4 timer men ik dukkede op)
    Det ultra strengt....

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af CarStone
    Fuck min dansk lærer han gav mig 03 / 03 / 5 !? Fatter ham SLET ikke. han har noget personligt imod mig og en anden elev fordi vi ikk rigtig hører efter ham ( som fx dengang han ville ha vi sku blive til en eftersidning i 4 timer men ik dukkede op)
    Det ultra strengt....

ja det forstår man jo ikke....