25 votes kun ca 10 forskellige bruger der har skrevet

Drengene fra angora!
-
-
Oprindeligt indlæg af Krillen
25 votes kun ca 10 forskellige bruger der har skrevetog?
der er nok mange herinde som ikke kender Drengene fra angora, så de kan ikke skrive hvad de mener.
desuden er "film og musik" forummet ikke særlig populært, så det er ikke her du skal håbe på en stor tråd, med mange svar.
-
Krillen.... det hedder forresten heller ikke en højtale, og det hedder heller ikke: i had tweaked
rettelse: I have tweaked. (det er første person ental)
-
Oprindeligt indlæg af ScratchY
Krillen.... det hedder forresten heller ikke en højtale, og det hedder heller ikke: i had tweakedrettelse: I have tweaked. (det er første person ental)
Sejt!
-
og?
der er nok mange herinde som ikke kender Drengene fra angora, så de kan ikke skrive hvad de mener.
desuden er "film og musik" forummet ikke særlig populært, så det er ikke her du skal håbe på en stor tråd, med mange svar.
man voter vel ikk hvis man ikke ved hvad der er
... Der er jo kun Ja eller nej.. Man har vel set det hvis man har votet.. Sprøg bar om hvorfor kun 10 har sagt deres mening om DFA når der er 25 der har votet.. Ved ikk lige hvad du vil sige..
-
De der ting i snakker om, er det noget i forbindelse med børnetimen el. "Det for børn"
Har aldrig set eller hørt om det der angora halløjsa. Er det ikke en katte-race. Cykelholdet er det C&C i snakker om
Dog ved jeg hvem Casper C. er. Har set nogle enkelte "Langt fra Las Vegas". Men de andre må jeg melde fisk til. -
man voter vel ikk hvis man ikke ved hvad der er
... Der er jo kun Ja eller nej.. Man har vel set det hvis man har votet.. Sprøg bar om hvorfor kun 10 har sagt deres mening om DFA når der er 25 der har votet.. Ved ikk lige hvad du vil sige..
jeg opfattede bare din tidligere tråd som brok
.
brok over at du ikke fik flere svar.men, nu forstår jeg godt hvad du mener.
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
De der ting i snakker om, er det noget i forbindelse med børnetimen el. "Det for børn"Har aldrig set eller hørt om det der angora halløjsa. Er det ikke en katte-race. Cykelholdet er det C&C i snakker om
Dog ved jeg hvem Casper C. er. Har set nogle enkelte "Langt fra Las Vegas". Men de andre må jeg melde fisk til.
Her kan du se hvad Drengene fra Angora er: -
Tja... Synes at banjos likørstue var federe... Men det er MEGET federe end rokkerne... De var godt nok ved at blive kedelige...
Kan godt li ham den hollandske tåge... Hehe...
Itsch becausch myy mother, she was a hooker in the red light destrict...
-
jeg opfattede bare din tidligere tråd som brok
.
brok over at du ikke fik flere svar.men, nu forstår jeg godt hvad du mener.
helt iorden :D!
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
De der ting i snakker om, er det noget i forbindelse med børnetimen el. "Det for børn"Har aldrig set eller hørt om det der angora halløjsa. Er det ikke en katte-race. Cykelholdet er det C&C i snakker om
Dog ved jeg hvem Casper C. er. Har set nogle enkelte "Langt fra Las Vegas". Men de andre må jeg melde fisk til.Jo angora er en katte race os :D!.. Men Drengene fra angora er det mest grinern :D! Meget sjovere end alt det andet.. Efter min mening
-
Sejt!
sejt?
hvorfor retter du det så ikke? -
sejt?
hvorfor retter du det så ikke?Det med " En HØJTALE" har jeg sagt 100000 gange.. Du må selv finde mit svar et sted.. Og det med Have tweaked.. Bar synd...
-
Det er da alt for grineren :D, i har da vel også hørt deres nik og jay lookalike sang, kun minderne tilbage
-
Ja den er så sej den sang... Og de synger rigtig på den måde som de gør og sån
! Jamen hvor får de de ideer fra!
-
Kan ikke sige hvor fra. NO SHIT!!!!
Men Lise og ham cheffen fra Angora de .................
TRO MIG!
Insider viden!
Og hun har kæreste på :]
-
Oprindeligt indlæg af SShadowS
Kan ikke sige hvor fra. NO SHIT!!!!Men Lise og ham cheffen fra Angora de .................
TRO MIG!
Insider viden!
Og hun har kæreste på :]
.. En gang til...