Fandt lige denne lille multisag: Window Noises - utrolig hvad man kan lave i sådan et simpelt program.
Window Noises
-
-
Fedt lavet - selvom jeg var ved at få spat på et tidspunkt, i den sekvens hvor "pling"-lyden kører konstant. Den der normalt kommer ved fejlmeddelser i windows - synes man hører den alt for tit i dagligdagen
-
griner nok
-
Er jeg den eneste der undre mig lidt over hvordan han kan arbejde med flere ting på én gang ?...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Er jeg den eneste der undre mig lidt over hvordan han kan arbejde med flere ting på én gang ?...Man kan vel lidt multitaskning - og så er der jo også genvejene som (kan) gør det lidt letter for en
-
Oprindeligt indlæg af LUB
Man kan vel lidt multitaskning - og så er der jo også genvejene som (kan) gør det lidt letter for enDu lyder som en Windows-reklame. *G*
Medmindre han har fået computeren til at lave de andre ting, så kan det jo ikke lade sig gøre ... Det er svært for brugeren at lave rigtig multitasking med én mus ...
... Man kan jo arbejde i det aktive vindue...
-
Lol, vedkommende har da vidst for meget fritid.
-
Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Lol, vedkommende har da vidst for meget fritid.... Yeah ...
.... og jeg troede jeg lavede underlige ting nogle gange. *G*
-
Oprindeligt indlæg af LUB
Fandt lige denne lille multisag: Window Noises - utrolig hvad man kan lave i sådan et simpelt program.Cool
-
det er da de underligeste ting folk kan finde på :]