Så er Lykkehjulet kommet på tweak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det her handler ikke om jura - men om hvor tåbelig en tråd kan være 8o
    Ved ikke om det kan kaldes succes at nogle få (ca. 10) IMO - ikke særlig kvikke på det tidspunkt - sidder og gætter ord :crazyeyes: - i et pc-tweakforum i ca. 14 dage dage. :rolleyes: 8o


    jeg syntes at det er ok at du brokker dig over tråden hvis at det er det at du lister men jeg syntes at det er meget sjovt at spille lidt lykkehjul, så jeg vil nok tage den op igen når jeg lige får lyst til et par runder af det igen :D men så kan du jo vælge ikke at hoppe ind i den for nu ved du jo hvad det er :clap: :clap: :clap:

  • Hvis det er hygge 8o - Så siger det IMO - en hel del om hjerneaktiviteten eller mangel på samme :rolleyes:
    For det er da totalt lamt og "hol" agtigt at sidde og gætte ord på børnehave-niveau 8o i et tweak-forum. Find dog i stedet et scrabble-forum og få styret jeres lyster :baby:
    Men okay - hver sine lyster :baby: Men kors i røven - jeg er noget forundret - eller er jeg :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hvis det er hygge 8o - Så siger det IMO - en hel del om hjerneaktiviteten eller mangel på samme :rolleyes:
    For det er da totalt lamt og "hol" agtigt at sidde og gætte ord på børnehave-niveau 8o i et tweak-forum. Find dog i stedet et scrabble-forum og få styret jeres lyster :baby:
    Men okay - hver sine lyster :baby: Men kors i røven - jeg er noget forundret - eller er jeg :rolleyes:


    heh, ja vil nu give dig lidt ret, men lykkehjulet skal der også være plads til. og hvis de morer sig over de er det vel fint nok. så kan alle dem som ikke vil have noget med det at gøre, bare lade være med at blande sig i tråden.


    enkelt er det :)


    EDIT: WTF!? her er jo kun 1 person online! 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hvis det er hygge 8o - Så siger det IMO - en hel del om hjerneaktiviteten eller mangel på samme :rolleyes:
    For det er da totalt lamt og "hol" agtigt at sidde og gætte ord på børnehave-niveau 8o i et tweak-forum. Find dog i stedet et scrabble-forum og få styret jeres lyster :baby:
    Men okay - hver sine lyster :baby: Men kors i røven - jeg er noget forundret - eller er jeg :rolleyes:


    utroligt nok finder man bentzin flerer gange her inde :D
    imo hvad betyder det ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klf
    imo hvad betyder det ?


    Engelsk chatforkortelse, som på dansk betyder noget i stil med... Efter min mening. ;)