Hvilken "Next Generation" Konsol Foretrækker I?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Troede kun konsoler var for >12 år?


    Omg??
    nejda... Min lærer på en 30 år har PS2. Min anden lærer, forhenværende sergant eller noed ( militær mongol! idræt = militæret :D ) har også PS2. Kender maaange voksne med PS2.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Købte ellers en PS2 på dagen den udkom :D! Men den virker fucked nu... Nolge andre der fik den på dagen..?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • NOT ;) det er still over en playstation2 XboX er skuda noget af det klameste og ha stående ;)

  • Der mangler 'gude'konsollen : Sega Dreamcast...


    Den er da sej, flottere grafik, hurtigere grafik, men desværre er den blevet aflivet af Sega.


    Spiller stadig et par spil på den, men pc'en er altså meget mere fleksibel hvad spil angår.....


    PS1 er da også stadig sjov at spille spil på :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Købte ellers en PS2 på dagen den udkom :D! Men den virker fucked nu... Nolge andre der fik den på dagen..?


    Her også :)) den var bare dyr :) og nu koster den under det halve :roller:


    min virker fuldstendig perfekt endnu:) den er bare blevet pisse dårligt til at afspille dvd-diske men skidt byt jeg har min dvd-afspiller til sådan noget!

  • Personligt er jeg helt vildt glad for alle konsollerne,men Xbox/ps2 er dem som jeg har tjent flest penge på at chippe :)) så for mig at se må det jo være de to konsoller der er mest populære.


    Skal lige nævnes at jeg ikke selv er ejer af nogen af dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    ej hvor er det et sødt billed :P


    Jeg syns det ser temlig brutalt ud... Tror godt det kant gøre ond at være kat der :boxed: - Se lige de klør!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX


    Jeg syns det ser temlig brutalt ud... Tror godt det kant gøre ond at være kat der :boxed: - Se lige de klør!


    det rør næsten ikke katten når de leger.
    prøv at sætte din hånd mellem poten og hoved på en kat/hund der klør sig på/ved øre..? Det gør ondt.

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX


    Jeg syns det ser temlig brutalt ud... Tror godt det kant gøre ond at være kat der :boxed: - Se lige de klør!


    Hm ja, husker meget godt dengang vores kæmpe kat, vejer nok 8 eller 9 kg, sad ved siden af min stol da vi sad og spiste. Den er jo altid sulten den skid, så den fik åbenbart lyst til at hoppe op, men det den gjorde var istedet at gripe fat med dens kæmpe kløer lige i låret på mig, lige der hvor det tynde hud (:)) ) sidder, og så ellers hive sig op 8o Fuck mand, jeg havde cowboybukser på, men alligevel var den istand til at lave nogle temmelig grumme mærker på min hud, og jeg blev self. skide forskrækket :( Den fik også bare et los i røven, det fik den virkelig, og så ud af døren!


    Edit: BTW, sorry for offtopic! ;)


  • Endelig en det nævner Segas geniale konsol! Jeg har både en Dreamcast, Xbox og en PS2! PS2 sutter røv med dens skod grafik, små japser controllere og de der skod memory cards til 300kr stykket! Xbox er fed med dens sprøde grafik og alle de overfede spil og lad os ikke glemme "Xbox Live" det virkelig er coolt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hoel


    Endelig en det nævner Segas geniale konsol! Jeg har både en Dreamcast, Xbox og en PS2! PS2 sutter røv med dens skod grafik, små japser controllere og de der skod memory cards til 300kr stykket! Xbox er fed med dens sprøde grafik og alle de overfede spil og lad os ikke glemme "Xbox Live" det virkelig er coolt!


    Ja, live er coolt... Og så kommer der snart en ny version der gør det muligt at sende voice mails ikke? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX


    Ja, live er coolt... Og så kommer der snart en ny version der gør det muligt at sende voice mails ikke? ;)


    Ja det er virkelig nice! Det har jeg ikke hørt noget om men det lyder sku da fedt!

  • Har en GameCube - spiller dog kun Soul Calibur II/Zelda/Resident Evil Remake og RE Zero! Tror det bliver en Xbox 2 når den engang kommer! Har altid været fan af Nintendo, ligefra den første kom! Tror dog ikke Nintendo kan holde distancen længere.. :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har en XBOX, men bruger den stort set aldrig.


    Købte den pga. de spil der kunne fås til den. Hvis de udkom på PC, havde jeg bare købt dem dertil.


    Det drejede sig dengang om DOA3 og HALO - begge spil sparker virkelig røv IMO. HALO er så i mellemtiden kommet til spil, men den sutter virkelig - har slet ikke det samme feel.


    Beholder også kun min XBOX, fordi Lionhead snart udgiver Fable, som jeg VIRKELIG ser frem til.


    Alt det andet yank med DVD, Lagerplads og Linux har ingen essentiel værdi, når man har en pc stående ved siden af, efter min mening.


  • HeHe... Kender det. Købte engang en PS2 fordi der var VIPEOUT FUSION. Brugte den ikke til andet ud over lidt GTA3 dengang. Da spillet var gennemført, så blev det lidt kedeligt og PS2´eren blev solgt.


    Savner dog et spil VIPEOUT FUSION en gang imellem, men der findes nu langt federe spil til PC i dag ... Så jeg overlever jo ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Har en GameCube - spiller dog kun Soul Calibur II/Zelda/Resident Evil Remake og RE Zero! Tror det bliver en Xbox 2 når den engang kommer! Har altid været fan af Nintendo, ligefra den første kom! Tror dog ikke Nintendo kan holde distancen længere.. :roller:


    den eneste grund til at købe noget fra nintendo er pga af Zelda :] det er noget af det bedste der nogensinde er kommet til en konsol!! shit hvor har jeg spillet det meget helt fra begyndelsen med det første zelda 8o :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Kender det. Købte engang en PS2 fordi der var VIPEOUT FUSION. Brugte den ikke til andet ud over lidt GTA3 dengang. Da spillet var gennemført, så blev det lidt kedeligt og PS2´eren blev solgt.


    Savner dog et spil VIPEOUT FUSION en gang imellem, men der findes nu langt federe spil til PC i dag ... Så jeg overlever jo ... :))


    Lige præcis. Havde også en PS2 engang, da GTA3 lige kom - kunne simpelthen ikke vente til pc-versionen kom på markedet. Så da GT3 og GTA3 var genemført, røg den ud igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    den eneste grund til at købe noget fra nintendo er pga af Zelda :] det er noget af det bedste der nogensinde er kommet til en konsol!! shit hvor har jeg spillet det meget helt fra begyndelsen med det første zelda 8o :crazyeyes:


    Yeah, Zelda er for nice. :D Mario Party og alle de andre "hyggespil" der er til f.eks. GameCuben (og som tidligere fandtes til N64), kan nu godt være ret sjove. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP