Er der en betegnelse for, når sangteksten i koret ændrer sig lidt, efterhånden som sangen fortsætter?

• Så jeg føler, at det er en dårlig måde at beskrive, hvad jeg mener, men dybest set, når omkvædet ændres (og normalt skrider frem eller udvikler sig), når sangen fortsætter. Et bemærkelsesværdigt eksempel, jeg lige lyttede til, var Rain King ved at tælle krager.

Det første omkvæd går "hun har grædt, og jeg har tænkt" så går det andet kor "hun har ligget, og jeg har været ved at synke" og det sidste kor siger "hun har døet, og jeg har drukket". Så ordene fort https://omegle.onl/ sætter det samme rimskema, men de bliver mere intense med hvert omkvæd. Stigningen i intensitet sker ikke altid, men det sker ret ofte.

Og hvis der ikke er et udtryk for det, kan du venligst anbefale flere sange med lignende strukturer? Jeg er vshare vild med tekster, og jeg elsker små subtile ændringer, som kunstnere gør. Jeg elsker især, når de ændrer teksterne til liveoptrædener, fordi de har fundet på alternativer mellem at skrive sangen og spille den live.