Queen og Freddy Mercury

  • Som 28 -årig har jeg det ofte som om, jeg var født i enden af den / de helt rigtige musikgenerationer. Da jeg voksede op og lyttede til mine forældres musik, mens jeg sad på bagsædet, lærte jeg (ikke svært) at elske musikere/bands som Billy Joel, Elton John, Bon Jovi, Springsteen eller endda ældre artister som Sinatra, Dean Martin og Nat King Cole.

    Så specielle som de legendariske kunstnere er, udløser de dog ikke de følelser, som Queen gør for mig. Denne kærlighed til dem startede ubevidst på bagsædet, jeg lærte alle deres sange, men appvalley jeg forstod aldrig glansen før meget ældre. Da Bohemian Rhapsody, filmen, udkom, blev jeg blæst væk. Det er sandsynligvis så tæt som en på min alder kan komme til magien ved at se Queen live. Indtil den film forstod jeg aldrig rigtigt kompleksiteten af manden bag navnet Freddy Mercury. Jeg ved, at filmen måske har afsløret mange af hans mangler, men jeg nød virkelig at lære om mørket, der hjalp med at fjerne noget af det lys, han bragte os. Han og resten af bandet var fængslende, og ærligt talt Det gør mig ked af det, fordi jeg tutuapp føler, at musik i dag mangler disse karakterer eller musikalske genier.

    Grunden til at jeg skrev dette er id kærlighed til at høre fra en, der var så heldig at vokse op med Queen og dengangs andre kunstnere og beskrive, hvordan det var. Vidste du, at du var vidne til legender på det tidspunkt? Jeg ville elske at høre alt, hvad I har.

    (Undskyld hvis dette ikke skulle have været lagt her)