Leder du efter en opgradering fra LG G7.

  • Fantastisk telefon. Det gør det stadig meget godt. Årsagen til, at jeg vil opgradere, er at få en nyere teknologi på mine hænder.

    Nu er problemet, at LG lukker sin smartphone-forretning, ellers ville jeg være gået med en nyere LG.

    Nu vil jeg have en telefon, der ikke vil føles som en nedgradering. (Jeg vil allerede miste mange funktioner, så brug for en telefon, hvor de nye funktioner opvejer den, jeg mister).

    Få ting, jeg foretrækker at have:

    Ydeevne (jeg spiller mange spil og laver skærmoptagelser på samme tid).

    Gode højttalere. G7 havde en forbandet højttaler. Jeg ville elske at få noget lignende.

    Hovedtelefonstik. Jeg finder ikke Quad DAC'er andre steder, men et godt hovedtelefonstik vil gøre.

    Fortrinsvis Samsung eller Asus.

    Noget indbygget som Capture +, som G7 havde. Capture + giver dig mulighed for at tage skærmbilleder og redigere de

    showbox speed test


    m. Men det havde mange redigeringsmuligheder, som ikke var begrænset til beskæring, type, tegning og deling.

    Nu ville Zenfone 8 være et solidt valg, men det er et stort problem at få hænderne på en, og håbet er lavt, da Zenfone 7 aldrig blev frigivet i mit land.

    Images

    • pasted-from-clipboard.png

    Rettet en gang, sidst af DenilCartel ().