Program/Muligheder for streaming af Rap, battles osv.

• Hej,

Jeg skal forsøge at forklare mig, og jeg håber jeg har fået lagt tråden korrekt.

Konceptet har jeg gået med længe, men disse tider siger mig jeg skal rykke på det...
    Kort sagt, er der en måde hvorpå jeg kan smide et beat/sang på og så kan andre rappe eller synge på det givende beat??
    Alt dette skal selvfølgelig ske over nettet.
    Har forsøgt mig lidt med nogle Discord bots, lavet min "egen" bot osv..
    Men der er altså nogle latency problemer.
    Når jeg hører sangen og synger med, så skulle alle andre gerne høre det samtidig..

Jeg har ledt og forsøgt med forskellige løsninger nu, og jeg føler ikke rigtig jeg finder en løsning hvor delay er muligt at ændre..
    For tænker det kunne være løsningen..

vil gerne streame til Twitch, facebook og lign..
    Jeg bruger OBS, eller Streamlabs OBS - har Skype og discord, men hvis i kender andre steder det er mere stabilt, opretter jeg gerne derfra.. Det må også gerne have en udgift, hvis det kan garantere "no delay" og bedre lydkvalitet..

På forhånd mange tusind tak!!

• Læser forsat på nettet for at finde en mulig løsning, og her på 3 dagen har jeg nok fundet ud af det er helt umuligt...

Tænker bare at det da ikke burde være så svært når man skal streame ud 1 sted fra.. JEg skal bare fixe min modtagelses af alles lyd.. :/

• Jeg skal bare lige forstå din "drøm", er det korrekt forstået at du ønsker, f.eks

Du laver et beat, og så kan 5 rapper lave en battle online og live, som hvis de stod en koncert?

• Jeg skal bare lige forstå din "drøm", er det korrekt forstået at du ønsker, f.eks

Du laver et beat, og så kan 5 rapper lave en battle online og live, som hvis de stod en koncert?

Jaaeeeh det kan man sige.

Jeg har fundet frem til der er 2 scenarier.

1.
    At deltagere har Skype, Discord, headset og webcam/mobil
    Men så bruger jeg en Discord bot til at spille musikken, og så hører jeg (streameren) jo beat fra bot af før de stemmer jeg hører..

Så i dette scenarier kunne jeg godt tænke mig at vide om jeg kan forsinke tiden på hvornår jeg hører den bot??

2.
    I dette scenarie vil jeg gerne kunne spile lokale filer..
    Men hvordan deler jeg musik med dem (uden de kan stjæle musikken) så jeg hører beat og deres stemme på samme tid ( tænker jeg skal forsinke mit output af beatet igen?? )

I teorien søger jeg en mulighed for at høre hvad de hører lokalt på deres enhed.

Håber det gav mening

ps. Billede (skype) og lyd (Discord) er fint synced! Men jeg mangler bare at beatet er synced på en eller anden måde..