Lidt hemmelighedfuld ;)!

www.Politi.dk
-
-
Oprindeligt indlæg af Krillen
Lidt hemmelighedfuld ;)!Næ ikke rigtig. Fik en dom på 4 måneder bag tremmer engang for at smadre en fyr og brænde hans Harley af.... fordi havde voldtaget min daværende kæreste.
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Næ ikke rigtig. Fik en dom på 4 måneder bag tremmer engang for at smadre en fyr og brænde hans Harley af.... fordi havde voldtaget min daværende kæreste.
Ok sorry... Det må du undskylde vi kom ikke ind på det punkt...
-
Ok sorry... Det må du undskylde vi kom ikke ind på det punkt...Helt okey. du spurgte jo.
-
Helt okey. du spurgte jo.
Troede ikk svaret var så.. Du ved? Personligt..
-
Troede ikk svaret var så.. Du ved? Personligt..Tja. som man tager det. Er jo mange år siden og det kan vel ikke være andet når det har noget med retvæsnet at gøre ...
... Bortset fra at mange har noget at "skamme" sig over når de har været i retten. Det gør jeg ikke. Fortalte også dommeren bagefter at han kunne kysse mig hvor jeg var højest når jeg pluggede jordbær fordi han var del af et så indædt retsystem der ofte straffer ofret frem for gerningsmanden .... Tror jeg ikke jeg har fortalt til noget det sidste her ud over min morfar... Han gloede lidt, men gav mig ret ...
-
Tja. som man tager det. Er jo mange år siden og det kan vel ikke være andet når det har noget med retvæsnet at gøre ...
... Bortset fra at mange har noget at "skamme" sig over når de har været i retten. Det gør jeg ikke. Fortalte også dommeren bagefter at han kunne kysse mig hvor jeg var højest når jeg pluggede jordbær fordi han var del af et så indædt retsystem der ofte straffer ofret frem for gerningsmanden .... Tror jeg ikke jeg har fortalt til noget det sidste her ud over min morfar... Han gloede lidt, men gav mig ret ...
For fedt sagt! Seriøst respekt... Og forstår 100 % hvorfor du gjorde det.. Sådan et dumt svin (Voldtageren)... DE skulle brændes.. Hvad fik han forresten af straf?
-
det er da godt nok at du gjorde det grill
ved godt det er et offtopic forum, mennnnn bevæger vi os nu ikke ud i de informationer som vi faktis ikke kan bruge til en *skid* så sys lidt at den har tråd bygger på :lame:
-
Oprindeligt indlæg af GLA
ved godt det er et offtopic forum, mennnnn bevæger vi os nu ikke ud i de informationer som vi faktis ikke kan bruge til en *skid* så sys lidt at den har tråd bygger på :lame:
Luk dog.. Det er sQ da rå virkelighed det her.. Bar pak dig væk hvis du whiner!!
-
det er da godt nok at du gjorde det grillved godt det er et offtopic forum, mennnnn bevæger vi os nu ikke ud i de informationer som vi faktis ikke kan bruge til en *skid* så sys lidt at den har tråd bygger på :lame:
Ditto !
-
.. Hvad fik han forresten af straf?Ingen.
QuoteOprindeligt indlæg af GLA
ved godt det er et offtopic forum, mennnnn bevæger vi os nu ikke ud i de informationer som vi faktis ikke kan bruge til en *skid* så sys lidt at den har tråd bygger på :lame:Joh.
-
Fik han virkelig ingen straf??
Var der ikke beviser nok eller..Syns nu stadig det er et nice topic..
-
Fik han virkelig ingen straf??
Var der ikke beviser nok eller..Syns nu stadig det er et nice topic..
Nope. Ingen anmeldel ... Ingen straf. Hun anmeldte ham ikke ... Underligt der er nogen der er bange for folk bare for de er rockere. :]
-
naaa der fik jeg dig grill
:tongue: men selv det er jo et offtopic forum men jeg sys bare at det kommer længere ud og ud i det lidt mærkelige
Krillen den total geniale kommentar du kommer med kan jeg kun grine over, jeg whiner ikke og kan heller ikke se hvorfor jeg sku gøre det, så luk dog forholvede selv R*ven, jeg kommer med noget "konstruktivt" (stave bøf ;)) kritik, og så kommer du med sådan en suveræn klog kommentar, pzzzzz.
-
naaa der fik jeg dig grill:tongue: men selv det er jo et offtopic forum men jeg sys bare at det kommer længere ud og ud i det lidt mærkelige
Yes...
Jeg er måske også lidt mærkelig, men der er jo i det mindste lidt indhold i det selvom det måske ikke lige er så spændende for alle...
Det er jo ikke " Lad os alle quote hinanden " ... :]
-
hehe ja der har du ret, men når man lige skimter der igennem som jeg gjorde så forstår jeg teksten sådan, der har været indbrud ved min nabo og jeg anmeldte det til politiet, og det er der jeg står lid uforstående over for det, nå ok men hva kan vi bruge det til
men selvføldig er det ikke så fedt at sådan noget sker det er os sket for vores naboer
-
hehe ja der har du ret, men når man lige skimter der igennem som jeg gjorde så forstår jeg teksten sådan, der har været indbrud ved min nabo og jeg anmeldte det til politiet, og det er der jeg står lid uforstående over for det, nå ok men hva kan vi bruge det tilmen selvføldig er det ikke så fedt at sådan noget sker det er os sket for vores naboer
Hm, samfundsrealavant ? Siger noget om det samfund vi lever i og de mennesker vi omgiver os med. En social-realistisk snak om konsekvenserne ved vores handlinger og hvilken indflydelse det kan få hvis man ikke gør noget og bare lader så til istedet for. Mange vil jo venne det blinde øje til hvis der sker noget som ikke har indflydelse på dem selv.
-
Næ ikke rigtig. Fik en dom på 4 måneder bag tremmer engang for at smadre en fyr og brænde hans Harley af.... fordi havde voldtaget min daværende kæreste.
Sygt!? Og han fik ingen straf! FUCK hvor uretfærdigt! Hvorfor rejste du ikke sag an mod ham?
Nu når han var så ond ved dig!?100% medlidenhed herfra! Svinet havde ikke fortjent bedre!
-
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Sygt!? Og han fik ingen straf! FUCK hvor uretfærdigt! Hvorfor rejste du ikke sag an mod ham?
Nu når han var så ond ved dig!?100% medlidenhed herfra! Svinet havde ikke fortjent bedre!
HeHe... Det er ikke USA .... Skylder ham rent faktisk lidt over 10K ...
.... Dyr omgang ... Men pengene værd.
-
Yes.... Black Eyed Peas... Lækker tøs btw der synger der...
Næ ikke endnu.... Men hører det nok når det er. *G*
Har boet her i et par år og i den tid har jeg snakker med politiet 10-12 gange tror jeg ...
... Hvor jeg bare har været vidne til noget.
Der er røget 2 folk ud fra vinduer på henholdsvis 3 og 4 sal og 3 folk er blevet stukket ned .... og så alle "småtingene" ... Skræmmende statistik...
hov... Glemte ham der blev skudt engang ...
Schiese!!!
har du overvejet at flytte? det lyder somom du bor på en form for galanstalt.