www.Politi.dk

• ... Weee... Har lige meldt en indbrudstyv til politiet. *G*

Min nabo har haft indbrud... :] ... eller HAR .... Han spiller så højt musik at han skulle have en røvfuld. *G* Tumpe.... Virkelig en PROF ... :]

Det underligste var at min nabo vidste hvem det var da jeg ringede og fortalte hende det ... 8o ... Spooky folk hun kender ...

• Nice nok grill... ! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Syns vi alle sammen skal udbringe en :cheers: og :dance: til det blir morgen.. Hvis du kommer over kan vi få os en :drink: ..?? For sejt lavet! Hvordan opdagede du ham?

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    det gør da ikke noget vis det er ordenligt musik ;)

det vil sige vis der bliver spillet alt andet end tachno og pop :evil:

Værre endnu .... Sådan noget hip-hop eller hvad det nu hedder hvor der står en ugly neder med guldtænder og tager sig selv på klodserne imens han "synger" om hvor lækker han er .... :]

Oprindeligt indlæg af Krillen
    Nice nok grill... ! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Syns vi alle sammen skal udbringe en :cheers: og :dance: til det blir morgen.. Hvis du kommer over kan vi få os en :drink: ..?? For sejt lavet! Hvordan opdagede du ham?

*G*.... Er svært at ikke høre en som bruger 5 minutter på at smadre en rude for derefter at flå ruden ud af fatningen så den rude som er 1,5m * 1m falder ned på et beton-gulv og går i 533293 stykker... :]

Min nabo er lige kommet hjem så musikken er skruget ned og hun skriger af ham .... Sikkert hendes X... *G*.... så venter jeg bare på politiet som kan holde hende fra ham så hun ikke gå amok... Sidst det skete var der en der fik en køkkenkniv i maven ... 8o

Tosset by jeg bor i .... Må sgu flytte ind på det inde nørrebro for at få noget ro og orden... 8o

• Haha sikke et fjols! :crazyeyes:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Ha Ha... :T..

Så hun kom altså hjem imens at der var indbrud?

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Ha Ha... :T..

Så hun kom altså hjem imens at der var indbrud?

Ja, jeg ringede til hende da jeg fandt ud af at han var på vej ind .... Hun sagde at hun kommer med det samme og sætter ham på plads. Har hun så gjordt de sidste 5 min med noget skrigeri og hvad ved jeg ... *G* ... Der er stille nu... 8o

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Ja, jeg ringede til hende da jeg fandt ud af at han var på vej ind .... Hun sagde at hun kommer med det samme og sætter ham på plads. Har hun så gjordt de sidste 5 min med noget skrigeri og hvad ved jeg ... *G* ... Der er stille nu... 8o

Hehe.. Alt for nice... Så skruer hun nok op for musikken om lidt :D! R policen ankommet?

Hehe.. Alt for nice... Så skruer hun nok op for musikken om lidt :D! R policen ankommet?

Yes.... Black Eyed Peas... Lækker tøs btw der synger der... ;)

Næ ikke endnu.... Men hører det nok når det er. *G*

Har boet her i et par år og i den tid har jeg snakker med politiet 10-12 gange tror jeg ... 8o ... Hvor jeg bare har været vidne til noget. 8o

Der er røget 2 folk ud fra vinduer på henholdsvis 3 og 4 sal og 3 folk er blevet stukket ned .... og så alle "småtingene" ... Skræmmende statistik... 8o

hov... Glemte ham der blev skudt engang ... :rolleyes:

• Hehe ja... Hun er nice..

Hehe syns sQ det lyder grinern.. Så kommer du så i retten ller hvad? Det får man jo penge for ! :crazyeyes:

Hehe syns sQ det lyder grinern.. Så kommer du så i retten ller hvad? Det får man jo penge for ! :crazyeyes:

Nix. Skal sgu ikke i retten. Har dog heller ikke været nødvendigt. Det er heller ikke lige min stil... Har været der nok. *G*

Nix. Skal sgu ikke i retten. Har dog heller ikke været nødvendigt. Det er heller ikke lige min stil... Har været der nok. *G*

:D:D forklar ;)!

Forklar hvad ? Hvorfor jeg ikke trives i en retsal ?... for kedeligt ...

Nej hvorfor du har været der før? Har du lavet noget lort eller ! :T

• jeg ville flytte hvis det var mig 8o

eller det er måske dig der gør det ;)

ej det lyder sgu ikke som et familievenligt børnekvater du bor i

• DA ligemget... Der sker noget! Det er da fedt :D!

Nej hvorfor du har været der før? Har du lavet noget lort eller ! :T

Ikke noget specielt vel.

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    jeg ville flytte hvis det var mig 8o

ej det lyder sgu ikke som et familievenligt børnekvater du bor i

Ja, der er mange bedre steder at bo end her hvis man vil have noget med blomster og glade folk. *G* :))

Kunne jo være nice at flytte ind på amagersiden af KBH, men koster jo ... Jeg er jo bare en fattig lærling... Eller noget. *G* :))

Men ja... Someday... ;)