www.Politi.dk

Oprindeligt indlæg af ScratchY
    Schiese!!! 8o
    har du overvejet at flytte? det lyder somom du bor på en form for galanstalt. :rolleyes:

Ja, har tænkt på det, men er jo en fattig lærling ... ;)

Men ja, de er lidt småtossede nogle af de folk der bor her i de er cirka 170-180 lejligheder sammenlangt i de 2 bygninger der udgør min blok .... :boxed:

... Men ja, vil da gerne flytte ind på christianshavn, men koster jo en bondegård ... :boxed: ... Så det må vente lidt endnu...

Oprindeligt indlæg af GLA
    hehe ja der har du ret, men når man lige skimter der igennem som jeg gjorde så forstår jeg teksten sådan, der har været indbrud ved min nabo og jeg anmeldte det til politiet, og det er der jeg står lid uforstående over for det, nå ok men hva kan vi bruge det til ;) men selvføldig er det ikke så fedt at sådan noget sker det er os sket for vores naboer ;)

ØØHHHH vi er i offtopic ikke???
    Så kan man da skrive om hvad der passer en, desuden syntes jeg godt vi kunne holde en ordentlig tone og ikke svine hinanden til ;)

Jeg syntes da det er en sjov historie :]

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    Grillrotten

flyt til Gjelleruo ved århus der er jo faktisk fred og ro i forhold til hvor du bor :)

HeHe... Ej, så skal jeg til at tage sol for at passe ind ... Tror heller ikke lige det min "stil"... *LOL* :))

Fortrækker at flytte ind på Islands Brygge ... Er der måske mulighed for at jeg kunne få en noget der inde ... Er i gang med at undersøge sagen med en ... ;) .. Kunne jo være nice med en lille hyggelig andelslejlighed der inde. Kan godt li beliggenheden og skader jo heller ikke at der er 10/10 Mbit net i bygningen til ingen penge ... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Yes.... Black Eyed Peas... Lækker tøs btw der synger der... ;)

yeah! :D hun er for nice ;)

minder lidt om det sted hvor jeg boede før :( der var en psycho, der havde stukket sin kæreste nogle gange i brystet med en kniv, og han nægtede at lukke ambulance folkene ind, så der blev politiet nød til at storme lejligheden, og det endte med man hørte skud 8o ved ik hva der skete efterfølgene :rolleyes: