AMD FX 6300 - Bundkort - RAM - GTX 650 - CX600 - 212 EVO

  • Hej!


    Har haft disse dele liggende og samle støv i et stykke tid nu, tænker det er på tide de kommer videre!


    Jeg har en FX 6300 med bundkort og køler, sælges helst samlet, bundkortet er et Gigabyte GA970A-DS3P, og køler er en Coolermaster 212 EVO.


    CPU'en har været OC'et til 4.5 Ghz på vand mens jeg brugte den, aldrig været over 60 grader. Kan sættes til 4Ghz uden at røre ved volten.


    Er lige blevet færdig med at køre diverse stress tests på delene, de virker fuldt ud!


    GTX 650'eren er en ASUS GTX 650 E 1GB DDR5, den kan leve af strøm fra PCI-E kun. Har haft den skilt ad, renset, og nyt kølepasta på (Noctua NT-H1).


    PSU er en Corsair CX600 (ikke modulær), er tit blevet støvet af, har kørt upåklagelig, ingen coil whine eller blæser mislyd.


    IO skjold og standard CPU køler følger selvfølgelig med de diverse dele.


    Har også 2 4Gb 1600mhz ram stiks, de er ikke magen til hinanden, de fungerer dog sammen i bundkortet. Har kørt memtest 86, de bestod begge alle 4 passes uden problem.




    Tænker 1000,- for hele læsset hvis man afhenter


    CPU (og stock køler): 400,-
    Bundkort: 300,-
    GTX 650: 50/100,-
    212 EVO med Blæser: 50/100,-
    Strømforsyning: 3/400,-
    Per stik ram: 100,-



    Online kvittering haves på CPU, MOB, og PSU. De er købt 16-08-2014


    Jeg prøver på at uploade nogle billeder, men det ser ikke ud til at den gider sluge det :/


    jeg bor i Brønderslev omegn, foretrækker handel i person. :D

  • Glemte lige, bundkortet kommer med Windows 10 Home knyttet til sig, så det aktiverer bare automatisk hvis man installerer den version. Delene kan samtidig også blive set køre ved mig. :)