Battlegrounds Player Unknown crasher hele tiden?

• Jeg har idag endelig taget mig sammen og købt Battlegrounds Player Unknown, men det er endnu ikke lykkedes mig at spille mere end ca. 2 minutter af gangen - og nej, det er ikke fordi jeg dør, det er fordi spillet kort efter start crasher og min computer vil genstartes før noget som helst virker igen.

i5 6500@4,320 GHz, 16 GB DDR4 @2400, 240GB Intel 540 SSD som game drive, Samsung 128GB nVME boot drive, Windows 10N og et GTX 1070. Skulle da mene det ikke skulle være noget problem at spille spillet med det hardware, men det er det åbentbart.

Kan det være min N windows der F'er det up? Har oplevet noget lignene før med f.eks. GTA V og Mafia 3 som begge var en kamp at få til at virke.

• Kunne være fordi du kører med et så gammelt OS. Ellers kan det være fordi du måske lige har skiftet GFX og der dermed er noget driver konflikt. Andet kan jeg ikke lige pt komme på.

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

• Jeg havde problemer med at spillet crashede, fordi jeg havde oc'et min CPU.
    Efter jeg har fjernet det, så har jeg ikke oplevet problemet.

Computeren kunne dog stå tændt i 2 døgn på 100% cpu samt, andre spillede fejlede ikke.
    Det var kun PUBG der ikke kunne lide det.

• Jeg havde problemer med at spillet crashede, fordi jeg havde oc'et min CPU.
    Efter jeg har fjernet det, så har jeg ikke oplevet problemet.

Computeren kunne dog stå tændt i 2 døgn på 100% cpu samt, andre spillede fejlede ikke.
    Det var kun PUBG der ikke kunne lide det.

Hmm lyder sansynligt. Er ret nemt at teste, takker for ideen

• jeps, det spil kan ikke lide OC.

OMG det er til at sk**de grønne grise over det spil, det er nervepirrende på et helt nyt plan!

Helt enig denne tråd har lige givet mig lyst til et spil :D Godt du fik det fixet! :rules:

.-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

.-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb