Opdateret Windows 7 SP2 (DK/US) ISO

  • Har igennem de sidste dage stødt på mange af de ting du nævner og må give dig 100% ret.. :thumbup: :goodpost:


    Tror hellere vi må krydse fingre for Linux en dag bliver brugervenligt nok til gængse folk kan bruge det..


    Det eneste jeg virkelig ærger mig over at gå fra windows 10 er directx 12 :ph34r:


    Hvad sker der så når support for windows 7 dropper helt ligesom xp :what: så er verden da først helt fortabt

  • Jeg har prøvet og instalere direkte ved bare at mounte iso'en i virtuel drev men for kun en windows med service pack 1..


    Skal man bruge en usb stick eller dvd for at der kommer alle de slipstreamede ting med?

  • "SP2" er et slang udtryk for hvad microsoft udgav til teknikkere kaldet "convience rollup udate"
    https://support.microsoft.com/…nd-windows-server-2008-r2
    men eftersom MS officeilt er gaaet vaek fra at have service pakcs opdateringer kunne de ikke kalde den SP2 selvom det er praecist det samme.
    Bemaerk ogsaa at denne samlet update ikke kommer via den almindelig windows update da den ikke er udgivet til consumer bruger men blot til service teknikker for at goere installation af nyere maskiner nemmere/hurtiger


    anyway "SP2" eller "convience rollup u pdate" inderholde alle opdatering siden SP1 og til Spril 2016 som er anbefalet for den generelle befolkning, dvs system specifikke opdatering er ikke med.


    Du kan se om den er installeret ved at kigge i din update liste og se om du har KB3125574 under windows update > installed updates

  • Saa er den danske udgave opdater til og med august 2017.
    Jeg har ogsaa lagt intels og smasung nvme drivers ind saa man ikke skal rode med disse for at kunne installer windows.
    Jeg har ogsaa lagt intles usb3.0 driver in dog kun med support fra 8 series chipsettet eller nyere. ( der er konflikter mellem intels to versioenr af usb3 drivers, saa kun den ene kna ligges ind)


    Da jeg ikke kan teste nvme drivers eller nyese USB drivere saa vill feedback om successfuld eller fejlagtig installation paa disse enheder vare en stor hjaelp