Mulig flaskehals? Måske dårlig sammensætning?

  • Behøver jeg slet ikke - Du misser åbenbart min pointe. At sidde og kigge
    flaskehalse igennem er ofte spildt arbejde medmindre du er typen der
    baserer hele dit setup på en håndfuld spil eller færre


    Det er bedre end at basere det paa hvad andre har af spil i andre oploesninger og opsaetning.
    jeg har svaert ved at see hvordan at basere sit koebe paa en opsaeting der er fjernere for det man onsker at bedre end at baseret det paa noget som er taettere.


    vi er enig om at en breder vifte er software giver en bredere omraade af potentielle flaskehalse.
    men er basere sin indkeob/opgradering paa en anderledes opsaetning end sin egen hjaelper ikke paa dette. Saa i vaerste fald er vi i samme situation.
    Man har saa mulighed for at prioritere her og kommer taetter paa sit oenskede maal.



    men der nytter det jo ikke meget at købe hardwaren og så teste det
    korrekt det er ogsaa derfor jeg skrev:
    "Hvis du fremviser et nuvaerende build er der en meget bedre metode til
    at finde flaskehalse"
    Metoden er ment til at find ud af hvilke omraade du skal opgrader til specifikke dit brug.
    Det er ikke meget fidus i at opgradere sin grafikkort pga der hjalp hos en der spiller i 4k hvis man selv sider i 1080p og er CPU flaskehalset.
    eller hvis man prioritere hoej FPS (CPU load foroeges markant) over hoej oploesning ( CPU load foroegese meget lidt).



    Jeg takker for dit link men er ikke interesseret i at skrive med dansk tastatur.

  • Det er jo så faktisk US tastatur med danske ÆØÅ. Bare for at være pedantisk ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det er jo så faktisk US tastatur med danske ÆØÅ. Bare for at være pedantisk ;)

    Pedantisk er ikke et fyord i min hverdag :D
    men det var hurtigere for mig at lave et lille program der bare autoretter ae til æ og aa til å osv
    Så nu burde det ikke være så slemt at læse på.


    Næste trin er så at fikse det så det retter mine mest almindelig tastefejl.

  • Hver sin egen - Jeg skifter konstant mellem Danske og Amerikanske keyboards, så det er nemmere bare at have et ANSI layout med ÆØÅ inkluderet. :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |