video overvågning

  • jeg kom hjem i går aftes, jeg har sq haft indbrud.
    heldigvis har de ikke taget meget andet end lidt kontanter.


    sker en gang i mellem her hvor jeg bror, første gang jeg oplever det, på liger under 11 år.
    men hvis jeg ville sætte lidt overvågning op inden for, skal ikke fylde alt for meget, og skal jo være HD i dag.
    nogen der kender noget godt ?

  • skal vi gætte på det der bliver spurgt efter måske er udstyr til overvågning og ikke bare en youtube live visning :whistling:


    har intet overvågning selv kun den med fire ben og nogle skarpe tænder :))


    ellers har jeg et godt vennepar som bruger det der verisure eller hva faen det nu hedder, det jo godt nok et abonnement ting men det virker og man kan hente en app og tjekke stort set alt over den app der...

  • ja, kom bare til at tænke på,m at sætte et kamera op selv, har bare ½ hus, så sætter bare så de ikke kan undgå at komme på.
    hvis nogen skulle komme igen.
    så måske måske bare et småt kamera, der også kan optaget lidt i mørke.
    HD må jeg hellere købe.

  • Jeg vil gerne anbefale Verisure og deres alarmløsning.
    Vi havde fornyligt forsøg på indbrud, hvor det heldigvis mest var endt i hærværk og ingen havde været inde i huset.


    Vi havde efterfølgende besøg af G4S, men grundet lang leveringstid kontaktede jeg Verisure.
    Det startede med en super behagelig telefonsamtale, hvor vores behov blev mødt af stor forståelse og de tilbød at komme forbi med det samme (jeg ringede torsdag kl. 17, og vi skulle på ferie lørdag). Jeg aftalte at de skulle komme forbi dagen efter om morgenen for at give deres tilbud. Fed bonus var at de installerede med det samme!


    Alt i alt et rigtigt fint system, som i vores optik er alle pengene værd.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • okay, men ved ikke hvor godt det passer til mig, bror i Otterup, Nordfyn så der vil måske gå lidt tid, inden du er ved mig, hvis alarm går. for de ville da for det meste nok skulle køre her til.
    så ville en alarm nok være næsten lige så godt.
    den pakke er det så ikke halv dyrt hver måned ?

  • okay, men ved ikke hvor godt det passer til mig, bror i Otterup, Nordfyn så der vil måske gå lidt tid, inden du er ved mig, hvis alarm går. for de ville da for det meste nok skulle køre her til.
    så ville en alarm nok være næsten lige så godt.
    den pakke er det så ikke halv dyrt hver måned ?

    Husk at du kan få dine døre og vinduer klistret til med klistermærker om at du har alarm.
    Det samt den tanke om at man jo egentlig aldrig ved om en vagt er i området har en præventiv virkning.
    Desuden, hvis alarmen går, tager eventuelle rumfølere billeder og vagtcentralen tager herefter stilling til om politiet skal tilkaldes.
    Hvis de registrerer at nogen er inde skal politiet vist også reagere hurtigere end "normalt".


    Vores løsning er også med brandalarm, hvor alarmerne informerer om hvilken etage der er brand på.
    Vi giver omkring 450 kr. de første 3 år, hvorefter det falder 100 kr.


    G4S løsningen startede på 369 kr. pr. måned, men havde ikke brandalarm til den pris + generelt er "dækningen" bedre og, i mine øjne, systemet bedre hos Verisure.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hejsa igen,


    Du er velkommen til at kontakte mig PM, vi kan give dig en god rådgivning vedr. overvågning, også gøre det selv løsninger.


    Selv alarmer har vi til gøre det selv, og er godkendt til KC hvis dette er nødvendigt.


  • okay, men så værdig fuldt er mit hus sq ikke, jeg sætter nok selv lidt kamera op, og måske en alarm, så slemt var det ikke, de tog lidt kontakter og 2 parfymer, så nogen nok teenagere.
    og jeg får skiftet det video der var ødelagt. :-)

  • Hejsa igen,


    Du er velkommen til at kontakte mig PM, vi kan give dig en god rådgivning vedr. overvågning, også gøre det selv løsninger.


    Selv alarmer har vi til gøre det selv, og er godkendt til KC hvis dette er nødvendigt.


    okay, men kender sq ikke helt de forkortelser ?
    ja, det jeg sætter nok lidt op selv, forstod ikke helt hvor jeg kunne hære mere om det ?


  • okay, men så værdig fuldt er mit hus sq ikke, jeg sætter nok selv lidt kamera op, og måske en alarm, så slemt var det ikke, de tog lidt kontakter og 2 parfymer, så nogen nok teenagere.
    og jeg får skiftet det video der var ødelagt. :-)

    Vi har heller ikke særlige materielle værdier.
    Men med kæreste, bettemand på 4 år og nr. to på vej, så er det mere en sikkerhed for at de ikke oplever noget unødigt :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • okay, men de kommer jo gerne når vi ikke er hjemme, så ikke fordi jeg er bange for at støde på dem, tvært i mod, nok den eneste mulighed for, at de ville få en dom, for politiet har jo ikke meget at gå efter.


    er veltrænet, så bliver det nok en civil anholdelse.
    så når de ikke at løbe, skal de nok blive tilbage holdt, dyrkede Thaiboksning ind til 2004,
    det redde mit liv, da jeg lev kørt ned en aften i 2004.
    har trænet kroppen op igen. :-)

  • jeg kom hjem i går aftes, jeg har sq haft indbrud.
    heldigvis har de ikke taget meget andet end lidt kontanter.


    sker en gang i mellem her hvor jeg bror, første gang jeg oplever det, på liger under 11 år.
    men hvis jeg ville sætte lidt overvågning op inden for, skal ikke fylde alt for meget, og skal jo være HD i dag.
    nogen der kender noget godt ?

    Der er en billig løsning som bruger dine gamle mobiltelefoner som overvågning. Der behøves ikke sim kort. Bare de wifi så er det fint. Der er en gratis udgave eller en der koster ca 30-40 kr pr måned. Det er ret genialt. Det er nemt at sætte op. Bare log ind via gmail og sig om telefon skal være en viewer hvor du kan se andre eller om den skal være cam til overvågning. Så er der bare at sætte lader til.
    Du kan endda sætte lowlight til, optage lyd med dem og sætte app til at opdage og optage hver gang der sker bevægelse. Det er ret genialt. Deres hjemmeside er her:


    http://alfred.camera


    en billig løsning som er ganske genial og de fleste af os har sikkert nogen gamle android eller iphones vi ikke bruger :-)


    mvh


    Ejvind Toft