S: ASUS GTX 980 ti strix, MAXNOMIC dominator black gamerstol, k65 keyboard mv.

  • Har lidt tilbage efter øvrigt salg på hol:


    ASUS GTX 980 TI STRIX, med kvittering, emballage og alt øvrigt ekstra grej. Perfekt stand og fuldt funktionel købsdato: 26/02-2016, nypris: 6.499,-, HBO: 2.300,-, køb-nu: 2.500,-


    MAXNOMIC Dominator Black gamer stol. Vanvittig lækker stol, som gør ondt at skulle slippe. Perfekt stand og fuld funktionel. Kvittering haves ikke længere. Den er ca. 2 år gammel, men står i perfekt stand. Den kan skilles ad, der medfølger pude, og har et hav af indstillinger. Nypris: 2.230,23,-, HBO: 900,-, Køb-nu: 1.000,-


    Corsair RGB Cherry mx red mekanisk tastatur. med kvittering, emballage og alt øvrigt ekstra grej. Perfekt stand og fuldt funktionel. Købsdato: 26/02-2016. Nypris: 1.099. HBO: 500,-, Køb-nu: 600,-


    Mionix NAOS 7000 mus. Med emballage og alt øvrigt ekstra grej. Kvittering leder jeg stadig med lys og lygte efter. Perfekt stand og fuldt funktionel. Den er under et år gammel. Nypris: omkring 550,-, HBO: 150,-, "Køb-nu": 200,-



    Det skulle være det for nu. Jeg foretrækker at sælge ved fremmøde. Undtagelsesvist kan mus, grafikkort og keyboard godt forsendes, forudsat at køber hæfter for fragt og eventuel øvrig emballage. Prioriterer dog fremmøde over forsendelse. Tingene befinder sig i Nordhavn, og jeg planlægger at få nogle billeder op på tingene i løbet af i morgen. Skulle der være øvrige spørgsmål, er I velkommen til at stille dem her eller til: rasmus_upm@hotmail.com . Tænker i udgangspunktet at lade tråden løbe frem til starten af weekenden, med mindre "køb-nu" bydes naturligvis. Salget løber også på andre fora.



    Godt nytår :-)