Ny psu til Fractal Core 500

  • Jeg sidder og kigger efter en ny psu til mit kabinet et Fractal Core 500 lige pt. bruger jeg min SeaSonic X-760 en rigtig lægger psu, men den fylder så meget at jeg kun har plads til mit Galax GTX 970 OC ITX


    Dette kort:


    [Blocked Image: http://i.imgur.com/Wj3KNb7.jpg]


    Link: Galax GeForce GTX 970 GAMER OC



    Kunne godt tænkte mig at få et mere støjsvagt kort I normal størrelse men det kniber pga længden på min PSU.



    Har kigget lidt på en Corsair SF600 men synes den er lidt peberet i prisen og tænker på om der ikke er en normal ATX PSU gerne 80Plus Gold hvor PSU som ikke er længere end 17cm/170mm gerne kortere med modulær el. evt. semi-modulær kabler?


    Den skal trække en i7-6700k , Asus Z170I Gaming, 16GB (2x8GB) Crucial Sport, GTX 970, 2-3 SSD'er samt 1xWD Enterprise 1TB.


    Skal opdatere senere i år til et GTX 1070 har osse planer om OC samt 32gb ram så ved at 600watt er nok, synes det er en jungle at finde en når den ikke må være for lang, så hvis nogen har et par ideer til hvilke psu'er jeg kan bruge er jeg meget åben for forsalg så længe de ikke koster det samme som Corsair's SF600.