Phanteks Enthoo PRO M

  • God eftermiddag


    Jeg sælger et sprit nyt Phanteks Enthoo PRO M - Window Titanium Green da jeg har fortrudt mit køb. Og da jeg vil se om jeg kan spare besværet med at skulle slæbe det med i bussen og på posthuset og betale for ny fragt så vil jeg se om der er en fra Aalborg eller omegn der kunne være interesseret i det?


    Jeg gav 699 + fragt. Jeg sælger det for 600kr hverken mere eller mindre, du skal selvfølgelig selv hente det. Alt originalt emballage er der selvfølgelig selv det folie der sidder på sidevinduet sidder der endnu. Så ja det er sprit nyt!



    https://www.komplett.dk/produc…wer/phanteks-enthoo-pro-m

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

  • Husk at Komplett tilbyder gratis retur, så hvis du gider slæbe det på posthuset, skal du bare oprette en RMA sag og bagefter når den er godkendt bede om en returlabel. Så har du ihvertfald ikke haft nogle udgifter udover busturen.


    (antager du har købt det hos komplett siden du linker til dem)

  • Takker men det er købt hos computersalg.dk kan bare bedre li kompletts hjemme side :)

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

  • Der er nok ikke den store mulighed for at nogle vil spare 74 kroner og yder mere måske skal køre et stykke efter det.
    Det koster 674,- incl porto hos computersalg.dk hvor du har købt det så du har da givet overpris hos dem hvis du har givet 699,- + porto :whistling:


    Men computersalg.dk tilbyder også fri retur
    https://www.computersalg.dk/rma/newreturn


    1. Forsendelse og emballering
    Computersalg A/S dækker rimelige fragtomkostninger i reklamationssager for forbrugere, den nemmeste måde at få fragten dækket på er at bede om en ”returfragtseddel” før indsendelse af produktet




    Så det er vel bare at få det gjort og få dine penge igen :9xo

  • Kontakt du bare computersalg, de er pisse flinke :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Prisen er nok blevet ændret skal du se da der er flere butikker der har smidt dem på listen nu. Jeg gav 699 + porto og skal betale porto 50 GLS for at sende det retur igen hvis jeg skal sende det tilbage. Jeg giver bare muligheden til en for at hente det her da der ikke er nogen der ved hvornår de får nye hjem samtlige steder man kan købe dette kabanit, datoen bliver rykket hele tiden.

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition