Det mest krævende teamwork spil?

  • uden tvivl


    American army, det kræver virkelig teamwork hvis man skal vinde en runde, samtidig bliver man forsinket hvis man bliver såret og er fuldt afhængig af dine teammates, for at få dig igennem.
    Det bedste for mig er, at man kun har 1 liv i hver runde, 1 skud som sidder rigtigt og man er ude i 20 minutter, så man skal virkelig tænke sig om og bruge hele sit hold for at komme igennem, det kræver skills.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Kender ikke spillet, men er det blot fordi de er mange og at man selv er mange og så kræver det mange? Jeg mener hvordan samarbejdes der, kan alle enheder det samme?

  • 1. Counter Strike: Global Offensive er på højt niveau enormt krævende teamwork spil. CS:GO har også flere muligheder hvis du bliver global elite (højeste niveau på valve server) hvis du mangler mere udfordring både teamwork og individuelt performance. De forskellige hedder Faceit, ESEA og CEVO, i alle disse har du mulighed for at lave teams som har mulighed (hvis du lægger nok arbejde i det) for at vinde præmiere.


    2. Arma er også et spil som jeg ville nævne, ikke fordi det har en stor esport scene, men mere hvis du søger et spil, hvor teamwork er en stor del af spillet, men ikke noget seriøst.


    3. Insurgency er hellere ikke et dårligt valg, esport scenen er okay og der er rank play i spillet.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • uden tvivl


    American army, det kræver virkelig teamwork hvis man skal vinde en runde, samtidig bliver man forsinket hvis man bliver såret og er fuldt afhængig af dine teammates, for at få dig igennem.
    Det bedste for mig er, at man kun har 1 liv i hver runde, 1 skud som sidder rigtigt og man er ude i 20 minutter, så man skal virkelig tænke sig om og bruge hele sit hold for at komme igennem, det kræver skills.


    Mvh
    Sam

    Kunne ikke være mere enig, dog kunne jeg bedre lide det gamle American Army før det røg på Steam. Dengang hvor du skulle igennem et par træningsforløb, ligesom rigtige soldater, før at du kunne komme i en reel kamp.


  • Tak for input, FPS er så ikke mig, men de jo populære så der nok andre der finder dem relevant.


    Hvad med Dota 2 så? Eller League Of Legends?


    Starcraft 2 kunne også være et godt spil :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB