S6 edge plus, cover og cases

  • Hej allesammen


    Jeg har lige erhvervet mig en S6 Edge Plus, og jeg har trawlet nettet tyndt for at finde den bedste løsning til at beskytte den.


    Min forrige tlf. var en S4, og jeg har undgået nogen som helst ridser, ved at investere i et godt case fra Spigen. Denne case kunne lukkes og ydede derfor fuld beskyttelse.
    Jeg har et job hvor telefonen kan være udsat, og kan lide at passe på mine ting, så vil gerne smide lidt ekstra for bedre tryghed.


    Nu til sagens kerne.
    De fleste cases jeg kan finde, som virker robuste/stødabsorberende nok til at opfylde mine ønsker, er open front cases. Det kan jeg leve med hvis jeg kan sikre skærmen godt nok. Men de fleste oplysninget peger i retning af, at tempered glass skærmbeskyttelse (for samme følelse ved skærmberøring) ikke går specielt godt sammen cases, især når det er den buede full cover variant. Jeg er ikke sikker på om det er nødvendigt at have den buede overhovedet.


    Oplysningerne og reviews på nettet har været delte, og i nogle tilfælde decideret manglende.


    Er der nogen der kan komme med et godt råd, anbefalinger eller nogle erfaringer der kan hjælpe mig på vej?


    På forhånd mange tak.