TEST: Corsair H5 SF Lavprofil CPU Vandkøler

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2568/large_front.png]

Corsair tænker nye veje i forbindelse med vandkøling. Vi skal denne gang kigge på deres lavprofil AIO vandkøling til ITX maskiner. Køleren er meget lille, så jeg forventer ikke at den kan trække den store overclocking, men jeg forventer dog, at den klarer sig bedre end de fleste lavprofil kølere. Læs anmeldelsen og find ud af hvor effektiv den er.

Læs TEST: Corsair H5 SF Lavprofil CPU Vandkøler

• Er det bare mig, eller er unboxing videos ved at være en dinosaur? Synes ærligt talt review videos er langt mere interesante, og foretrækker helt klart det frem for at læse et review.

• Det er jo et spørgsmål om hvad man personligt er til.

Udstyrsmæssigt kræver det sindssyg meget at lave video anmeldelser i ordentlig kvalitet.

Rent indholdsmæssigt synes jeg personligt det er bedre med en skrevet anmeldelse frem for en video anmeldelse.
    Man har meget bedre overblik over en skrevet anmeldelse frem for en video, og kan meget nemmere bladre frem til de detaljer man søger.

Så det er vist en smagssag.

• Endnu en asetek enhed. Jeg synes personlig selv, at en Noctua low profile køler ville være et bedre valg, hvis den larmer så meget, som i siger.

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• Det 'nye' består jo i at det er en vandkøler som er meget kompakt. Noctua laver ikke den slags, og kommer jo nok heller ikke til det.

Af luftkølere, kan vi godt være enige i, at en Noctua havde været mere lydløs.

Jeg tror bare Corsair skal optimere en del på denne køler, så tror jeg godt den kunne blive rigtig god. Det er jo første skud på stammen af den slags fra nogen som helst efter hvad jeg ved, så der skal jo startes et sted.