TV til PS4 - FIFA16 Gaming

  • Ey drenge,


    Jeg har et Samsung 55" UE8000 serien, det hænger så fint på væggen, men jeg er mere typen der kan lide at sidde tæt på, og dermed koncentrere jeg mig mere, også synes jeg specielt, at i FIFA er det vigtigt at sidde tæt på og have helhedsoverblik. Mit 55" er SUPER dejligt tv men jeg mister fokus når jeg spiller FIFA på det.


    Pt. Bruger jeg Kærestens mener det er 32 eller 37 tommer 10 årlige gammel Samsung tv ! :D og det er ikke en fed spilleoplevelse... er på jagt efter et nyt tv og allerhelst ville jeg have et 40" UE8000 serien men den laver de ikke mere :(


    Hvad bruger i? og hvad kan i anbefale?

  • Jeg kan godt se hvad du mener, især når det kommer til FIFA.


    Jeg spiller personligt meget RPG ish spil, hvor jeg godt kan lide en skærm på 55". Mit gamle Sony Bravia holder på 40" holder dog stadig 100%! Elsker den serie af TV!


    Alt i alt vil jeg mene, at det handler om selve spillet og spillerens evne til at overskue skærmen og i nogle tilfælde som FIFA kan det godt være svært, hvis man spiller på projektorer eller meget store skærme - men det er jo bare min mening ;)

  • Jeg gik sidste år fra at have et 40" til 50" fra Sony.
    Personligt synes jeg det er meget federe at spille på det nye TV :-)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg er også på et ældre Sony Bravia!


    Jeg har dog kun PS3, men min erfaring er, at PlayStation og Sony fjernsyn bare giver en lidt bedre oplevelse. Tror de laver lidt intern tricks, der gør at det lige virker 5% bedre, hvis du bruger et Sony fjernsyn til din PS ;)

  • jeg syntes ikke du fik den hjælp du søgte med dette.
    men nutidens skærme til pc er på vej op i og over 32" og de har alle HDMI.
    hvorfor ikke overveje sådan en fætter ?
    ja jeg læste ingen steder at der var et budget for dette.


    Jeg købte et LG 49" 4k tv med ips paneler, i 640 serien.
    tror du ikke, at hvis man finder en mindre udgave af den, man så ku bruge det ?