interactive smoke/interactive debris i batman arkham knight

• Hej tweak

Jeg prøver på at få interactive smoke/interactive debris til at virke i batman arkham knight.

systemet er som følger:

G3258 Pentium dual core @ 4Ghz
    asus gtx 760 oc
    crucial 8gb ddr3
    Asus z97-p bundkort

Kan køre alt i det højeste detaljer pånær interactive smoke/interactive debris hver gang jeg sætter dem på ''ON'' og prøver at komme ind i spillet kan jeg gå rundt ca 20 sec inden spillet crasher og giver mig en eventlog med fejl..

har læst det bare kræver et 700 serie nvidia og op for at kunne køre det?

Tror i det er pga min dual core ikke kan følge med eller hvad sker der?
    Psysicx indstilling er sat til at køre på gtx 760 så forstår det ikke rigtigt?

• Der er snart ikke noget, som trækker flere tænder ud på et GFX end røg og måske lige gennemsigtig flydende vand.

Nu ved næsten alle, at spillet i sigselv har været fyldt med fejl lige siden dag 1, og det er bestemt ikke alle fejl, som er rettet endnu. Om det nogensinde bliver bedre, det tvivler jeg meget på, dertil er spillet simpelthen for gammelt, da nye spil allerede trænger sig på.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.