Hvad syntes I om AC Syndicate på pc ?

• Jeg er lige begyndt og spille spillet her til aften og har kun spillet i 1 time.

Grafikken sidder lige i skabet, styring på pc er lort, ganske som altid :baby: , historien som sådan virker til at kunne blive dyb og god :9xo .

Jeg syntes osse det er rigtig godt, at de er begyndt og kigge tilbage på hvordan serien egentlig var bygget op.
    Det jeg ikke rigtig kan forlige mig med, er at serien simpelthen er blevet for moderne rent tidsmæssigt. Samtidig med har serien fjernet sig fuldstændig væk fra hvor AC 1 og 2 begyndte, nemlig der er ingen guder med mere og fjern de satans pistoler.

Jeg ville osse gerne, at sidemissionerne havde større indflydelse på selve spillet, så de skulle løses for at komme videre(lettere) i hovedhistorien. Måden og komme igennem spillet virker for mig alt for let, ganske som Unity var det.

Jeg ville gerne se serien gå tilbage til hvordan det hele begyndte, om det er med Egyptere eller Mayaer, er som sådan ligemeget, senere kunne Inka riget være en stor mulighed.

Jeg savner den sværhedsgrad som var i AC 1, den var frustrende og tog mig en måned og spille igennem første gang, men hold da mavle hvor det var godt. AC 2 havde noget af det samme, men alt ændrede sig med AC 3 og siden er det gået ned af bakke.

Jeg vil skide højt og flot på multiplayerdelen, den har jeg ikke spillet siden AC 2 og ønsker det heller ikke, jeg køber udelukkende spillene for historien og singleplayerdelen, alt andet er komplet ligegyldigt. Jeg vil spille denne serie for min egen skyld og ikke for andres, så er der kommet snydekoder med, jamen hvor er vi henne ?.
    Kan folk ikke gennemføre singleplayer delen, jamen så har de jo multiplayerdelen hvad enten de er fat-svage eller utålmodige, det kommer ud på 'et.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Nu har jeg prøvet nogle at de andre AC's og de var ikke lige noget der fangede mig men det gør Syndicate synes det er et fee game samt grafikken og historien er rigtig nice :9xo

• Jeg har købt Syndicate, men har for travlt med Fallout for tiden, så har ikke prøvet endnu :)
    Men jeg havde håbet, at de med denne udgivelse ville forsøge at komme tilbage på sporet af den oprindelige historie..
    Jeg føler de fuldstændig har tabt historien siden "Revelations".. I de gamle titler var der en gennemtænkt og interessant historie, hvor der i nyere titler primært er fokuseret på action og nytænkt gameplay, og hvor du faktisk mere eller mindre bare følger tilfældige "assassins" op gennem tiden..

Bevares, jeg er super godt underholdt stadigvæk.. Men historien gav mig noget, som jeg i høj grad savner ved de nyere AC spil..

Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X