Jeg er lige begyndt og spille spillet her til aften og har kun spillet i 1 time.
Grafikken sidder lige i skabet, styring på pc er lort, ganske som altid , historien som sådan virker til at kunne blive dyb og god
.
Jeg syntes osse det er rigtig godt, at de er begyndt og kigge tilbage på hvordan serien egentlig var bygget op.
Det jeg ikke rigtig kan forlige mig med, er at serien simpelthen er blevet for moderne rent tidsmæssigt. Samtidig med har serien fjernet sig fuldstændig væk fra hvor AC 1 og 2 begyndte, nemlig der er ingen guder med mere og fjern de satans pistoler.
Jeg ville osse gerne, at sidemissionerne havde større indflydelse på selve spillet, så de skulle løses for at komme videre(lettere) i hovedhistorien. Måden og komme igennem spillet virker for mig alt for let, ganske som Unity var det.
Jeg ville gerne se serien gå tilbage til hvordan det hele begyndte, om det er med Egyptere eller Mayaer, er som sådan ligemeget, senere kunne Inka riget være en stor mulighed.
Jeg savner den sværhedsgrad som var i AC 1, den var frustrende og tog mig en måned og spille igennem første gang, men hold da mavle hvor det var godt. AC 2 havde noget af det samme, men alt ændrede sig med AC 3 og siden er det gået ned af bakke.
Jeg vil skide højt og flot på multiplayerdelen, den har jeg ikke spillet siden AC 2 og ønsker det heller ikke, jeg køber udelukkende spillene for historien og singleplayerdelen, alt andet er komplet ligegyldigt. Jeg vil spille denne serie for min egen skyld og ikke for andres, så er der kommet snydekoder med, jamen hvor er vi henne ?.
Kan folk ikke gennemføre singleplayer delen, jamen så har de jo multiplayerdelen hvad enten de er fat-svage eller utålmodige, det kommer ud på 'et.
Mvh
Sam