Test af Apacer Blade DDR4 3600 MHz

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2015/review/2545/large_front.png]

Som sagt så skal vi kigge på et relativt nyt DDR4 kit fra selveste Apacer, der blev stiftet i 1997 som producent af DRAM til IT industrien. Siden hen udvidede de deres sortiment væsentligt, og personligt er det længe siden, at undertegnede har tænkt på navnet, når jeg har funderet i RAM til min pc. Men alt det kommer måske til at ændre sig nu, hvor vi skal kigge på et 8 GB Apacer Blade DDR4 kit.

Læs testen HER!

• Nej, det er der sådan set ikke. Jeres karakterregler - i hver anmeldelse - gør der ikke er plads til misforståelser. Og gud ske tak og lov for det. Men jeg undskylder lige på forhånd hvis du mener jeg flueknepper, for jeg forstår det med min bedste vilje ikke.

Fra karakteroversigten: "10: Et perfekt produkt - [...] der må ikke være nogen mangler."

I konklusionen på anmeldelsen: "Knapt så godt: Jeg har ikke rigtig noget"

Der er altså fejl i enten konklusion eller karaktergivning;

Hvis du ikke kan sætte fingeren på noget burde produktet jf. Tweaks regler have fået 10. Med mindre der i stedet er en fejl i konklusionen, og der burde have stået at - en på udgivelsestidspunktet ukendt salgspris - kan vise sig at blive negativt.

God weekend :cheers: