ASUS Bærbar kommer ikke længere end Windows logoet

  • Hej alle jer derude ^^ Jeg er lige blevet medlem for at hente lidt hjælp hos jer. Jeg har en ASUS bærbar, som jeg ikke har haft held med at kunne tænde i et par uger nu.


    Det startede med at jeg for et par uger siden havde sat min bærbar til at dvale i nogle timer, hvilket er noget jeg gør tit, da jeg tit er i gang med forskelligt, som jeg gerne vil arbejde videre på. Bærbaren åbnede som den skulle, men da jeg så få minutter efter prøvede at klikke på noget - kan ikke huske om det var noget inde på Chrome-browseren eller om det var inde på en Windows-mappe - så frøs bærbaren i flere minutter så jeg til sidst blev nødt til at holde tænd/sluk knappen nede for at starte den forfra. Men da skete der det, at den ikke ville komme længere end til Windows logoet. Der har også været et par gange hvor jeg lige kunne komme til log-on siden, men når jeg så logger ind tænker og tænker den i en uendelighed, og jeg har altså ikke kunne formå at komme ind på selve skrivebordet siden den dag bærbaren frøs :(


    Jeg har prøvet at "reparere" den med de forskellige "reparationsforslag" som Windows selv tilbyder når computeren ikke kan startes optimalt - kan ikke lige huske hvad det hedder, da det er længe siden jeg sidst har prøvet at starte bærbaren:S Jeg har også prøvet 30-sekundersreglen hvor man tager batteriet ud osv., men det hjalp heller ikke. Så jeg håber at der her hos jer er nogle kloge hoveder, som har et bud på hvad jeg kan gøre for at få liv i pc'en igen, da jeg rigtig gerne vil have fat i mine dokumenter og billeder mm., så de kan overføres til en evt. ny bærbar, idet den her er snart 4 år gammel og sikkert ikke kan holde til meget mere, hvis det problem jeg har lige nu da ikke er tegn på at den slet ikke kan mere - hvilket jeg krydser fingre for det ikke er! ;(:(:pinch: