V: Stationær uden HDD og Laptop

  • Hej Tweak


    Hvad vil i mene, at jeg kan få for min stationære, der er uden HDD, men med tilbehør, samt Laptop:


    STATIONÆR:
    CPU: Intel i5 2500K
    Bundkort: ASUS P8Z68-V Pro
    Ram: G.Skill RipjawsX 2x2GB, PC-12800
    GFX: HIS Radeon HD6950 2GB (Shaders Unlocked)
    Strømforsyning: CoolerMaster Silent Pro Gold 700w
    Case: Fractal Design R3 med 3 Fractal Design blæsere
    Skærm: BenQ E2220HD
    Tastatur: Logitech K120
    Mikrofon: Logitech skrivebordsmikrofon


    LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300)


    På forhånd tak


    /DMT

  • Kan ikke give en egentlig vurdering, men skulle du ende med at sælge i dele er jeg interesseret i PSU :)


    Hvis jeg skal sælge i dele skal jeg være 100 på, at det hele bliver solgt. Men skal nok skrive mig det bag øret.

  • Hvis #2 er interesseret i PSU, kunne du jo sælge:


    CPU: Intel i5 2500K


    Bundkort: ASUS P8Z68-V Pro


    Ram: G.Skill RipjawsX 2x2GB, PC-12800


    GFX: HIS Radeon HD6950 2GB (Shaders Unlocked)


    Til mig - så er der ikke så meget tilbage jo ;)


  • Hvad vil du give?


    Triple1.6: Hvad vil du give for PSU?


    Og kan i hente i Aarhus?

  • Kan desværre ikke hente i Århus.


    Og bud - hmm, kan se at tilsvarende pc'ere komplet bliver solgt for omkring 2500-3000 kr, så mit bud må være 1500 + pp til en start - så må du jo lægge en mindstepris på, hvis du syntes det er for lavt.


    Hov - cpu-køler ? Har du jo ikke nævnt noget om.

  • Hvad vil du give?


    Triple1.6: Hvad vil du give for PSU?


    Og kan i hente i Aarhus?


    Jeg kan hente i Aarhus, gerne på Skolebakken eller Hovedbanen - men ved ikke lige hvad prisen skulle være, havde håbet på at får den ret billigt, da toget frem og tilbage (Bor i Grenaa) kommer til at koste lidt, men ved ikke - 100 kr og en flaske små grønne, ved oprigtigt talt ikke hvad sådan en PSU er værd når den er brugt :)

  • Hvad forventer du for din lenovo? Er den i god stand? Batteritid (cycles)? ram? hdd?


    Jeg har ikke rigtig nogen idé. Tænker minimum 1k.


    Standen er rimelig god. I det forgangne semester har jeg flere gange kørt en batteritid på 6-8 timer, men der har wifi også været slået fra.


    JanVen: Det er standardkøler. Jeg er ikke interesseret i at sende, da jeg ikke har kasse og poser til tingene mere og så synes jeg simpelthen, at det bliver for risikabelt at sende bundkort og så videre. Hvor bor du i landet, hvis jeg må spørge?


    Triple1.6: Jeg prøver lige at sælge samlet først. Har ikke super travlt.

  • Bor i Sdr. Jylland og har 140 km til Århus, så det kan hurtigt blive dyrt at hente ;( Dvs hvis du vil acceptere prisen på de 1500 kr for de dele jeg ville have, så kan jeg nok godt hente i kærestens mere økonomiske (og kedelige) bil :rolleyes:


    Er dog i Kolding hver dag hvis det hjælper.

  • Har følgende up for grabs:


    PSU - afventer svar fra Triple1.6
    LAPTOP
    D-link wifi-dongle
    BenQ Skærm
    Logitech mikrofon
    Logitech K120 Tastatur