V: Bundkort, Cpu og ram

  • Jeg vil gerne have en vurdering på følgende tak:)


    Bundkort Asus rampage IV extreme. i original indpakning og tilbehør til.
    Cpu Intel core i 7 3930K six core. 3.2 ghz.
    4 Ramblokke Hyperx genesis ddr3 1866 mhz. 4 gb blokke. 16 gb i alt.
    Helt ny coolermaster hyper t4 + original køler.

  • Tjah vil gætte mig til at du vil have en vurdering på om de vil være gode hovedcomponenter i en gamer pc?,. eller hvad er formålet med den? skal den bare bruges som home media pc eller skal den køre 4k ultra eller bare HD?


    Asus levere nogle gode solide bundkort inkl Rampage IV Extreme.
    et godt sikkert valg til en PC man kan viderebygge til alle formål. måske lidt pricy hvis det bare er til home media pc.. men til gamer. ret ok sats


    I7 3930K.. tjah ud fra denne vil jeg gætte på at du er på udkig efter at bygge en High end Gamer., og denne ville jeg mene burde dække alle dine behov for CPu kraft.


    til dette bundkort ville jeg nok vælge nogle andre ram. nu hvor du har sådanne nogle dyre komponenter så skal hastigheden da også udnyttes, :D
    corsair vengence pro series 2x8GB (16GB) 2400Mhz
    CMY16GX3M2A2400C11R
    PC3-19200
    788KR


    jeg ville nok vælge en collermaster nepton 140Xl istedet for hyper T4, da vandkøling bedre håndtere de temperature som der kan komme ved sådanne en maskine.


    og husk nu. Dette er kun min Mening. andre har nok en anden opfattelse. men vhis jeg havde et fit budget som jeg næstne tror du har, så ville jeg vælge mine forslag.