Stationær gamer pc til max 7.500kr

  • Argh, endnu et godt setup at tage stilling til hehe :-)


    Betyder det meget for gaming, at det ikke er en i5 K model?


    Hvor er det i øvrigt fedt med et forum hvor man kan få kvalificeret hjælp, når man selv er lidt lost :-)

  • Beklager mine links ikke virkede. Men kan se de, to andre bud der er kommet er rigtig gode.. Så er det vel bare at vælge...
    Men kan dog se at prisen er steget lidt. Men meget enig i det GFX valg. 970 kommer man langt med. Specielt når han gerne vil spille Farcry 4. Det kræver altså lidt... SSD ville jeg vente lidt med. Så spare du alligevel mellem 500 og 700 kr... Og så spare de sidste penge op.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Nej, K modellen er kun hvis han vil overclocke, ellers får han intet ud af det.


    Som sagt, så kan CPU køler i mit forslag vælges fra og gives i gave senere evt. så lander det på 7500 ca.


    Ja, det er nice med en stille pc med ikke need, så hellere undvære den, men beholde SSD og sætte den 1 TB i. Så er det en meget habil gamer PC.


    Men HUSK at det er nu SSD og GFX er på tilbud..

  • Bare lige en Update. Jeg endte med at finde tingene i tre forskellige butikker for at spare lidt.


    Endte desuden på et z97 bundkort. Nu glæder vi os til at de sidste ting kommer på mandag, så vi kan få samlet den nye computer i påsken :thumbup:



    TUSIND tak for kvalificeret hjælp. Forhåbentlig kan vi finde ud af at samle den. Ellers vender jeg tilbage med en ny tråd :roller: