kender du en god og gratis antivirus?

Oprindeligt indlæg af ScratchY

den har jeg prøvet, men når man er halvt inde i installationsprogrammet ber den om installationsdiskettet 1 :rolleyes:

øhh hvad 8o
    jeg har brugt den i et år sårn ca.og den har nakket alt her ved mig.der er update 3-4 gange på 7 dage.
    jeg henter altid den nyeste efter format.på OC com
    og på inet com som har kørt på samme 2000 pro i 1 3/4 år har jeg altid brugt antivir.
    men AVG er også god den bruger jeg på min video/musik com

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Lyder underholdende... *G*... Har ikke haft nogle problemer med det og heller ikke andre jeg kender .... Men man kan jo finde skræmme-historie om alle AV´ere... ;)

Hehe.. Vi fandt ud af, at der var en fejl i lige netop den update jeg fik hentet ned, men fejlen er blevet rettet for længst.. Måske burde jeg prøve.. :T.. Er bare for doven til at installere.. :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hehe.. Vi fandt ud af, at der var en fejl i lige netop den update jeg fik hentet ned, men fejlen er blevet rettet for længst.. Måske burde jeg prøve.. :T.. Er bare for doven til at installere.. :P

Okey. Sådan kan det jo gå ... ;)

• tjek lige http://www.norman.no ud
    pissefedt... fake styresystem... ingen opdatering!
    godt nok norsk men hva... de har også lavet volvo.. ;)

Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

• Vil lige ryste på hovedet igen - som jeg har skrevet før i andre tråde - forstår ikke hvorfor, at mange kan bruge masser af penge på hardware - men ikke vil betale for noget software, der holder ens maskine sikker og funktionsdygtig. :boxed: - Ufatteligt 8o

Noget andet er, at jeg ikke er helt tryg ved F-Secure.
    Læs lige her: "Sikkerhedsfirma sender virus til kunder " - ik' så smart 8o

Vedrørende AVG, så havde vi det på vores maskiner for ikke så lang tid siden. Og der var problemer med at vi ikke kunne holde vores maskiner fri for virus. Så installerede vi Norton og nu kører maskinerne virusfri hele tiden.
    Man får hvad man betaler for !!

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Vil lige ryste på hovedet igen - som jeg har skrevet før i andre tråde - forstår ikke hvorfor, at mange kan bruge masser af penge på hardware - men ikke vil betale for noget software, der holder ens maskine sikker og funktionsdygtig. :boxed: - Ufatteligt 8o

Noget andet er, at jeg ikke er helt tryg ved F-Secure.
    Læs lige her: "Sikkerhedsfirma sender virus til kunder " - ik' så smart 8o

Vedrørende AVG, så havde vi det på vores maskiner for ikke så lang tid siden. Og der var problemer med at vi ikke kunne holde vores maskiner fri for virus. Så installerede vi Norton og nu kører maskinerne virusfri hele tiden.
    Man får hvad man betaler for !!

Der er da ingen grund til at betale for noget, som et gratis program gør lige så godt.

Havde ingen problemer dengang jeg kørte NortonAV 2002. Men der er heller ingen problemer nu, efter jeg skiftede den ud med Avast. Begge programmer har fået gode anmeldelser, og ligefrem vundet nogle awards - derfor er det i mine øjne, penge ud af vinduet.