Genbrug ved opgradering.

  • Jeg undrer mig over dit valg af CPU køler! Du kan få noget som fylder væsentlig mindre, er mere effektiv, og som er mere støjsvag, ved at vælge en af de færdige, lukkede radiator-løsninger!
    F.eks. denne:
    http://www.pricerunner.dk/cl/1…t+performance&sort=4&sp=1


    M.v.h.


    Det mener du vel ikke seriøst , gør du ?.


    Selv en CM 212 EVO kan køle lige op med enhver 120mm AIO køler til enhver tid. Den gør det mere lydløs med rette blæser og man skal ikke bekymre sig om hvornår pumpen står af.


    Er du helt i tvivl, så tag Noctua, Polimatech, Be'quiet, så går du ikke galt i byen.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Ang. Ram, så har jeg bestilt 1866Mhz, men jeg kan overhovedet ikke se det nogen steder på emballagen eller på stængerne.
    Der står flg. på Ram emb. 16GB DDR3 - 2400 CL11 - Pin UDIMM Kit (2x8GB)
    Er det 2400MHZ de har givet mig ved en fejltagelse?

    Undrer mig lidt over der ikke er kølepasta med i æsken, det er jo nok ikke alle der ligger inde med sådan noget, jeg gør ihvertilfald ikke.

    Ang. CPU køler, måske det forkerte køb, men nu må den stå sin prøve og så må jeg tage stilling til om den gør arbejdet godt nok eller om den skal skiftes på et tidspunkt.
    Kølepasta var med Hyper 212'eren, men jeg troede faktisk den ville være med CPU'en.
    PSU'en købte jeg fordi bl.a Shilka mente at en 750W vil være overkill, men andre mener at jo større jo bedre, så den bliver retuneret og så bestiller jeg en 7-800 Watt i stedet for.
    Hvad mener I ang. RAM, hvordan ser jeg om det er 1866Mhz eller om de har givet mig 2400 i stedet for. Hvis det sidste er tilfældet vil jeg selvfølgelig gøre dem opmærksom på det og så se hvad vi finder ud af.

  • Jeg undrer mig over dit valg af CPU køler! Du kan få noget som fylder væsentlig mindre, er mere effektiv, og som er mere støjsvag, ved at vælge en af de færdige, lukkede radiator-løsninger!
    F.eks. denne:
    http://www.pricerunner.dk/cl/1…t+performance&sort=4&sp=1


    M.v.h.


    Du ved ikke hvad du taler om for der er ikke noget der du har sagt der passer.


    Ang. CPU køler, måske det forkerte køb, men nu må den stå sin prøve og så må jeg tage stilling til om den gør arbejdet godt nok eller om den skal skiftes på et tidspunkt.
    Kølepasta var med Hyper 212'eren, men jeg troede faktisk den ville være med CPU'en.
    PSU'en købte jeg fordi bl.a Shilka mente at en 750W vil være overkill, men andre mener at jo større jo bedre, så den bliver retuneret og så bestiller jeg en 7-800 Watt i stedet for.


    Du har ikke brug for flere watt hvis du ikke skal have flere grafikkort ordet her er bedre kvalitet ikke flere watt hvis du ikke får brug for dem.


    Igen som sagt køb en Cooler Master V550S i stedet for er meget bedre end den der meget basic Cooler Master B500 du endte op med.