S: Selvbyg Gamer pc -SOLGT-

  • Selvbyg, Gaming ( Zalman case ) pc, VandKølet 3.4Ghz i5-3570K 4 Cpu´s = 3.4 Ghz, 8 GB ram, 500 GB harddisk
    Nividia GeForce GTX 660 Twin frozer 4GB dedikeret ram
    Motherboard: Asus P8B75-M


    ( har ikke yderliger forstand på specs, men den har tjent my godt som gamer pc til alt, også en find mulighed at viderbygge på noget kraftigt til prisen. jeg har ikke selv pillet hved maskinen eller skiftet noget ud )
    Computeren er købt på sharkgaming.dk ( Ny Værdi: 8,500 kr )
    Den er ca. 1år og har tjent mig godt som Kraftig Gamer Pc og Redigerings maskine til videoer og billeder.
    jeg sælger den simpelthen fordi jeg ikke bruger den mere, og den bare samler støv.


    DU FÅR:
    1 STK. Packard Bell 24 Tommer Skærm med ( touch og tykt glas ) ( Brugt 2år) / Ny Værdi: 2500kr
    alle ledninger til skærmen og pc´en Medfølger.
    computeren vil blive formateret til fabriks intallation med windows 7 64-Bit
    OG DU FÅR! også min windows 7 installation disk med licens med ( værdi 700 kr ) og driver intallation Cd til motherboard-ed, vis du selv vil formatere den en dag.
    Alt dette får du med som en kompensation for at der ikke er garanti på computeren, da jeg ikke længere er i besiddelse af den. men computeren virker upåklageligt godt :)
    INGEN ! Mus og keyboard følger med.
    COMPUTEREN HAR EN FEJL!
    Da den kom fra shark gaming, manglede der en skrue i ophængede til grafik kortet, som ses på billedet. der har jeg brugt en strip som har siddet der siden dag 1 og den har ikke givet nogen gener. ville heller ikke definere det som en fejl på selve pc´en men syntes det skulle nævnes:)


    ----AFHENTES PÅ ADRESSE KAN IKKE SENDES MED POSTEN!
    ----SÆLGES IKKE I LØSEDELE


    ps! da jeg købte den, sagde jeg nej tak til disco lys og dansegulv, så computeren har ikke alt det lys alle vegne, så det spare du på elregningen :)


    5000kr for det hele, medmindre du har et andet realistisk bud ;)


    Maskinen er på DBA.dk vis du vil se billeder eller handle der også
    http://www.dba.dk[...]


    Fortsat god dag :)