Test af Samsung Level Over headset

• Så er det nu, at I lydaficionados derude skal op af stolen. Tweak.dk er nemlig på banen med en anmeldelse af det ypperste, Samsung har at byde ind med, når det gælder hovedtelefoner. Vi skal nemlig have et kig på Samsung Level Over, der, som navnet antyder, er et over-ear headset, som vi har enorme forventninger til. Læs med i dagens test og se, om de bliver indfriet.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2039/large_front.png]

Læs Samsung Level Over headset

• Fået mine for en 4 timer siden, og indtil videre meget enig med anmeldelsen. Direkte konkurrent til disse er Parrot Zik, som jeg overvejede ellers. De deler samme teknologier, som active noise cancelling, touch betjening, bluetooth. Zik kom dog til kort på batteri tid (6 timer) og elendig lyd med kabel når strømmen slap op. Batteri tiden på samsung ser ud til at være 2,5 gange bedre. Jeg prøvede dem også med kabel ug uden strøm, lød umiddelbart OK.

Intel Corei7 860, Logitech Z5500
    Asrock p55 extreme, Samsung 2693HM
    4 Gb Corsair Dominator, Intel X-25 G2 80 gb
    Asus GTX 570, ca 5 Tb storage
    Corsair TX 750W
    Asus Essense ST + H6
    Sennheiser HD595

• Tak for underbyggelsen af vores anmeldelse :)

Man forventer jo en hel del, når man bruger 2000 kr på et headset, men jeg synes også, det bliver indfriet. MAn skal selvfølgelig sørge for at fodre dem med den rette lydkilde, før de for alvor kommer til deres ret. Youtube og deres 128 kbps musik er bandlyst :P

• Kan definitivt bekræfte at lydkvalitet er samme med kabel i passive mode (uden strøm) som med strøm både via kabel og bluetooth - fantastisk!

Intel Corei7 860, Logitech Z5500
    Asrock p55 extreme, Samsung 2693HM
    4 Gb Corsair Dominator, Intel X-25 G2 80 gb
    Asus GTX 570, ca 5 Tb storage
    Corsair TX 750W
    Asus Essense ST + H6
    Sennheiser HD595

• Info, Telia har dette headset på tilbud til 999kr frem til 31 Marts

Har lige været nede og købe et. Glæder mig til at komme igang med at teste dette headset senere i aften, når der skal slappes af :)

Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

• Det synes jeg også, så da jeg så tilbuddet i skyndte jeg mig ned og købe et i en Telia butik.
    Tilbuddet gælder vist kun nede i deres butikker og ikke på deres web shop.

Nøj, det var en fornøjelse at sidde og lytte til musik med dette headset i går aftes.
    Både lyd og komfort var i top, så kan klart anbefale dette headset.
    Så jeg kan klart tilslutte mig den gode karakter.

Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.