Statisk Elektrisitet....

• Hej boys...

Mig og en af mine venner har fået en Opgave om Statisk Elektrisitet . Det jeg så ville spørge om var om der var nogle af jer der kendte nogle sider med forsøg og facs omkring Statisk Elektrisitet ?..

har prøvet vores alle ven goooooogle :D ..

På forhånd tak ! :cheers:

• ALT jeg kan sq ikke lige hjælpe dig her, bortset fra at du kan ringe til b & o i skive, der har jeg været på rundvisning, og 75% af det de fortalte om det var om deres problem med statisk elektrisitet. så ring til dem, de ved [SIZE=4]ALT[/SIZE] om det.

Og known by myself, rør aldrig en hdd når du er statisk elektrisk, det dræber den med det samme!!!

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    ALT jeg kan sq ikke lige hjælpe dig her, bortset fra at du kan ringe til b & o i skive, der har jeg været på rundvisning, og 75% af det de fortalte om det var om deres problem med statisk elektrisitet. så ring til dem, de ved [SIZE=4]ALT[/SIZE] om det.

Og known by myself, rør aldrig en hdd når du er statisk elektrisk, det dræber den med det samme!!!

Hvad er det du mener med dit [SIZE=3]ALT[/SIZE] ?

og ja jeg ved skam godt det med Harddisken .

jeg skal ikk buge noget om deres problem med statisk elektrisitet :boxed: . det skal være om fysikken og nogle forsøg .

• Kunne jo gnide en plast stang med uld og dermed forklarer eletron overførelsen hvorefter i tænder vandet og bevæger stangen tæt på strålen. Med vandets tiltrækning kan i jo komme ind på at vand er polær. ;)

• B & O forsker i statisk elektricitet. Det er skam noget de går meget op i, så hvis du er heldig og får fat i en medarbejder der står i det, så kan du få guld...

Oprindeligt indlæg af v0e

Hvad er det du mener med dit [SIZE=3]ALT[/SIZE] ?

Øhh...ingen anelse.... helt ærligt jeg ved det simpelthen ikke! :P ... men der har nok været en større interstellar-mening.:)

EDIT:
    Du kan prøve at ringe til b&o på dette nummer 96 84 11 22 og snakke med dem om du ikke kunne få lov til at komme ud og høre omkring deres store projekter omkring statisk elektrisitet.:)