[Køb] Søger et produkt ved navn "TrackIR5"

• Nu ser mit navn måske ikke så troværdigt ud, men det har ikke noget med sagen at gøre.

Kort sagt, er jeg blevet rigtig glad for il-2 serien, og jeg er bestemt glad for at flyve i "il-2 cliffs of dover", og for at kunne flyve optimalt. Kræver det at du har trackIr5 eller 4. Lige nu er 1c også igang med at develope il-2 battle of stalingrad, hvilket ser også spændende ud.

-Til dem der ingen ide har om hvad trackir er. Så klik på linket https://www.naturalpoint.com/trackir/products/trackir5/

Vigtigt Jeg har prøvet at kontakte naturalpoint, dem som har lavet trackir.

Jeg fik at vide at det koster 150 dollars for trackIR5 + 40 dollars for at sende produktet, plus det vil koste lidt ekstra. Noget med "Custom fees"

Så jeg tænkte om der ikke var nogen der havde sådan en lækker ting til salg.

// Scrub

• Det er helt rigtigt - Da de er uden fra EU samarbejde, så ryger der told og importafgifter på (på stort set alt over ~80kr inklusive fragt)

Mén - Du er så heldig at der er adskillige re-sellers indenfor EU som sælger TrackIR, hvor du ikke behøver at betale noget udover prisen. :)
    http://www.naturalpoint.com/tr…nternational-dealers.html

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Det er prisen - Sådan er det med alt elektronik.

Du kan ikke bruge de Amerikanske priser til noget i EU - Import og moms koster penge. Forskellen er at du betaler hvad der står - Ingen overraskelser fra Told og Post Danmark.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Det sgu egentlig lige meget, det er mig der er fuldkommen retarderet. Og ikke kender forskellen på ekslusiv og inklusiv moms. Der står DKK 1.449,00
    (Ekskl. moms: DKK 1.159,20) det vil sige uden moms 1.159,20 så faktisk på den danske hjemmeside koster trackir5 inkl vector expansion set 1.449,00 med moms. Så er der vel også fragt? som nok kun koster 80-150 kroner ekstra. Så det er billigere at købe hos conrad. Dumme mig.