HTC Wildfire S siger ikke mere plads, selvom der er. What to do?

  • Hej alle! :)
    Det er sådan at min mors telefon, HTC Wildfire S, brokker sig over at der ikke er mere plads på telefonen. Vi kan ikke opdatere nogle af apps'ene på den, fordi den siger at der intet plads er på den.
    Jeg har været inde og slette ALLE unødvendige apps, så der kun er de to apps min mor bruger mest "Mobilepay" og "Mobilbank", og så selvfølgelig alle de der standard apps der er på den, som vi jo ikke kan slette.


    Men det der undrer mig er, at den ikke kan opdatere hverken Mobilepay eller Mobilbank, skønt begge apps ligger på hukommelseskort (hvor der er over 1 gb ledig plads), fordi den siger der er for lidt plads på telefonen.
    Det kan vel ikke passe, at jeg skal formatere telefonen for at give mere plads i telefonen?


    Går jeg ind i Indstillinger -> Opret mere plads, så siger den at jeg ikke kan gøre det, da der ikke er flere apps som den kan pille ved.
    Jeg har forsøgt at klikke "Optimer hukommelse", som den også gjorde, men det hjalp ikke.


    Ifølge telefonen så er der 4,11 Mb ledig plads ud af 150 Mb.
    Hver gang den siger at der ikke er mere ledig plads på telefonen, så kan vi hverken komme i galleriet, mobilbank eller mobilepay.


    Hvad kan vi gøre?
    Det drejer sig om en HTC Wildfire S
    Hun skal vel ikke ud og investere i en ny telefon, vel? Det håber jeg da ikke.

  • Har det ikke altid været sådan at apps insisterer på at lægge på telefonens hukommelse før de gider køre? Sådan husker jeg det i hvertfald fra min gamle HTC. Pisse irriterende...

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har det ikke altid været sådan at apps insisterer på at lægge på telefonens hukommelse før de gider køre? Sådan husker jeg det i hvertfald fra min gamle HTC. Pisse irriterende...


    Det kan godt være, men vil det så siges at min mors telefon er helt ubrugelig pga. manglende plads?