K: PSU, Fractal Design R4, 8gb ram, 760/770GTX

  • Hej!!


    Jeg søger;

    PSU 550+W
    Fractal design R4 kabinet,
    8gb ram
    760/770gtx helst fra MSI eller Gigabyte.


    Skriv hvad I har, alderen på produktet samt om i har kvittering.


    Er bosat i Odense og ser helst handlerne foregår f2f.

  • Skal snart til at sælge mit define r4. Når jeg siger snart mener jeg næste tirsdag/onsdag. Kan godt sende billeder hvis du er interesseret. Forresten så bor jeg i Svendborg, eller mere nøjagtig Tåsinge.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Skal snart til at sælge mit define r4. Når jeg siger snart mener jeg næste tirsdag/onsdag. Kan godt sende billeder hvis du er interesseret. Forresten så bor jeg i Svendborg, eller mere nøjagtig Tåsinge.


    Sendt fra min SM-N9005

    Jamen det lyder fremragende. Du kan sende billeder til tt7_13@yahoo.com. Hvor gammelt er det og hvad skal du have for det? Går ud fra at du sørger for at alle skruer og dimser er med.

  • Quote

    Jamen det lyder fremragende. Du kan sende billeder til tt7_13@yahoo.com. Hvor gammelt er det og hvad skal du have for det? Går ud fra at du sørger for at alle skruer og dimser er med.


    Har ikke lige en pris oppe i hovedet lige nu, da jeg først lige skal had mit nye kabinet indendørs. Hvilket nok først bliver i næste uge ;-) håber ikke det haster. Købs datoen er 01-12-2012.


    Alt det med skruer finder jeg ud af når jeg har smidt mine dele over i det nye kabinet. Havde du foresten tænkt dig selv at hente den eller skal den sendes med fragtmand?




    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvis jeg selv skal afhente det, skal det være her på søndag.