Test af ASRock Fatal1ty 990FX Killer

• Endnu et videoreview ser dagens lys på Tweak.dk. Denne gang er det et bundkort fra ASRock, det går ud over i form af deres Fatal1ty 990FX Killer bundkort, der er et no nonsense gamingbundkort uden en masse unødvendige features, men til gengæld få yderst brugbare features samt et design, der sparker mås.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1909/large_front.png]

Læs testen af ASRock Fatal1ty 990FX Killer

• Yes! Det var faktisk lige det review jeg ventede på.

Kunne dog godt have tænkt mig at se en samlingen mellem Asrock Killer 990fx og Asus formula z.

Jeg godt klar over, de ikke ligger i samme prisklasse (næsten) Men det kunne stadig havde været intressandt at se hvordan den klare sig mod et lidt dyre board.

Det skal dog lige siges at jeg ikke har set video review. Det gør jeg dog senere.

Sendt fra min SM-N9005

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

Rettet 4 gange, sidst af jesper101996 ().