500.000 Pirater i DK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    i fona aabenraa koster et xp pro 3400 kr.- men 2100 kr. synes jeg stadig er i overkanten... jeg tror at folk ville holde op hvis hom kostede 1k og pro 1.5k nok ikke de fleste men mange ville da...


    Som Grill skriver, så koster XP pro OEM omkring 1300 kr. Det er rent faktisk de 3400 du nævner minus de 2100 i fortjeneste jeg nævner. ;)
    XP pro er faktisk helt nede på omkring 1150 kr flere steder nu. ;)


    Edits: Kunne pludseligt ikke stave til faktisk. *G* :]

  • Jeg har ik dårlig samvitighed nu :P Jeg har skrevet her... :]
    Aii, kan godt se hvorfor der er mange der gør det. Ja ved sq ikke hvad jeg skal skrive, kan ikke rigtig finde nogle gode vendinger som ikke er bleven sagt. Men som Zigiro også sagde, jeg kender overhovedet ingen som ikke har en eller anden mp3.. Eller en eller anden key som ikke er betalt..
    Folk som har over 100GB, deres harddiske er fyyyldt med warez :boxed: Hm aj, men kan skam godt se hvor du vil hen med, og jeg kan til dels godt følge dig :)
    Mht. til dyrt windows, OEM er lækkert nok :P Synes nu det er værre med prisen for Office.. Jesus 8o Også derfor jeg kører med OpenOffice!

  • Nej, men Jeg vil hoppe med på vognen om at de er alt for dyre med deres programmer og det er en af grundene til at folk kopierer ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR