S: HP ZR30w

  • Så er det blevet tid til at sige farvel til det bedste køb jeg har lavet til dato (skal man jo sige, men det er nu oprigtigt..).


    Det er min HP ZR30w 30" @ 2560x1600 skærm der er til salg.
    Super lækker opløsning, og så var den første uge total eye-gasm. Har man kun siddet med en billig TN skærm, så bliver man overrasket over alle de farver man ikke har set før allerede fra Win7 log-ind skærmen :) Farvegengivelsen er simpelthen suveræn.



    Den er også på DBA [Link til DBA] med billeder og beskrivelse.


    Men kort og godt fungerer den 100% som den skal. Værd at bemærke at HP yder 3 års "on-site" garanti fra købsdato, så den er dækket godt et år frem endnu.
    Jeg har kvittering og 95% sikker på jeg har original emballage (skal lige tjekke op på om de gamle har "ryddet op" i skuret som kassen står i :pokey: ).


    Skal nævnes at der er en tordenflue der har sat sig mellem panellet og bagbelysningen ca. 1/4 fra bunden 7mm ude fra venstre side.
    Det er ikke noget jeg personligt ligger mærke til, og den kommer kun til udtryk hvis man sidder med en lys ensartet farve på den region af skærmen.


    Køber er velkommen til møde op og se skærmen i person, jeg vil faktisk foretrække afhentning (Bor i Klarup, 5km øst for Aalborg); ellers betaler køber fragt og evt. forsendelsesforsikring hvis ønsket.


    Jeg har sat en pris på 4.5k, nypris i øjeblikket er 8.5k-10k [Edbpriser], købte skærmen for 8.3k i Tyskland for snart 2 år siden.