780 GTX 2500Kr

  • Det er sandt, det gør man sjældent.. men har jeg løjet? jeg skrev jo netop.. betyder det at kortet sidder i min maskine? det var ment som en form for


    test, ked af at den ikke virkede..


    jeg prrøvede bare at illustrere at et billede ikke rigtigt har nogen værdi, men det betyder ikke det store..


    du har ret, jeg har ikke skrevet mange post, så er det nok fordi at jeg fusker, og ikke fordi at jeg kun bruge sitet til at afhænde mit gamle hardware..


    så pointen fra min side er denne... et billede havde ikke bevist en skid, og jeg havde ikke solgt noget som folk ikke havde kunne se, teste og holde i


    hånden først.


    Go go James Underwood!



    Anyways, sælger det ikke, har købt en makker til det istedet :)

  • Faktum er, at jeg ikke siger du vil tage bagdelen på andre.


    Faktum er, at du i een og samme tråd siger:


    Du tidligere har solgt dele på Tweak.dk, og dette på trods af du kun har smidt 10 indlæg herinde (på daværende tidspunkt), og alle i denne tråd.


    Du skriver kortet på billedet er dit, hvilket er en løgn.


    Mit råd til dig er, at du bliver mere konstruktiv i dine salgs tråde, Du lyver os direkte op i fjæset, hvilket stiller dig dårligt.
    Hertil kommer, at du ikke fremviser den vare du sælger, men i stedet siger folk godt ved, hvordan kortet ser ud.


    Jeg vil ikke dømme dig som værende udepå at snyde folk, men faktum er, at du fremstår useriøs, og utroværdig.

  • jeg citerer mig selv.. "anyways, så er det nemt at finde et billede af en gtx 780 i en
    maskine.... men er det min maskine? et billede på internettet er ligeså
    meget værd som en mening.."


    jeg citerer mig selv.. "anyways, så er det nemt at finde et billede af en gtx 780 i en
    maskine.... men er det min maskine? ---- men er det min maskine? - hvornår siger jeg at det er min maskine? jeg satte det op som et åbent spøgsmål,


    pointen med dette var at jeg stadigvæk ikke mener at et billede at mit kort har meget betydning, da jeg KUN ville sælge i person med opstart af kort foran køber,


    Det syntes jeg også at jeg gjorde klart med denne tekst : jeg befinder mig i Hillerød. Kortet kan ikke sendes.


    Det kan leveres til det meste af Storkøbenhavn for kun 50kr. (betyder at jeg kører ud til mulig kunde og at vi starte r kortet op i hans maskine)


    det er også sådan at jeg solgte sidst, og så vidt jeg ved har ingen været utilfredse.


    grunden til at jeg originalt ikke havde noget billede var at jeg var på arbejde og satte det til salg derfra, jeg er røvdoven af natur.


    men så gik alt op i billede eller ej, og nu er jeg stemplet som useriøs, og utroværdig.. fantastic! og så endda af twk crew! yihaa, ved ikke hvad jeg gjorde eller sagde for at tisse på din sukkermad...
    ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?(

  • Jeg skriver ikke på vegne af Tweak.dk men på vegne af mig selv.


    Sæt dig i købers sted.


    Du gider ikke vise et billed, selvom det efterspørger
    Du skriver du har solgt flere ting på Tweak, hvilket din profil viser du ikke har


    Et billed kunne netop gøre en ville kører længere væk fra for at hente, men gerne vil se et billed inden turen, logisk.


    At du så bare poster et random foto, er i min verden useriøst.


    Nu er der vist kommet nok debat, og om folk vil handle med dig, er deres sag.


    Ha en god aften

  • Og øhh.. du var da egentligt aldrig interesseret i kortet vel? alt dette skyldtes at jeg vovede at være uenig med ang betydningen af det føromtalte billede..


    så for at opsummere, jeg er en løgner grundet - mangel på velvilje på at vise et billede af et stykke hardware som alle ved hvordan ser ud.. og som ingen ville købe og lad os ikke glemme, at jeg ikke poster herinde.. det er jo pr. default super mistænkeligt.. super..


    jeg tæller ikke de bud der var under min pris som købstilbud.


    det er vel sælger der bestemmer om der sælges? ellers så suser du bare i rema og tilbyder din egen mindre pris til kassedamen..


    :9xo

  • Takker Matx2008 :)


    Nå.....


    Genåbner denne tråd.. sælges 2 x 780 GTX, Nvidia Reference Design, kvittering haves, flashed med custom bios http://forum.techinferno.com/n…eries-modified-vbios.html


    de har begge været overclocket op til 1130 på kernen, kører stabilt på 1130. 24/7


    2400.- pr kort eller 4600 samlet. :thumbsup:


    NB. Sendes ikke, så handlen kan kun forgå ved afhentning i hillerød eller udbringning til storkøbenhavn for 50.-


    Har et billede også, men det er for stort til at kunne blive postet herinde, og jeg har ikke noget software til at resize det, er der nogen der kender til noget freeware der kan dette?


    Billedet kan sendes pr. email uden resizing.

  • Jeg er godt nok selv newbie, så jeg er jo pr. automatik en mega hustler, men jeg tillader mig alligevel at byde 2400,- afhentet for det ene kort.



    :-)

  • Selv om at det piner mig at skuffe en med-mega hustler så er de allerede røget, samlet for 4500 til en kollega, og grunden til salget var Doge Coin mine feber, en pludselig sygdom hvor cgminer langsomt overtager dig.. og alt går op i den hellige Mhash/s


    så har købt 5 ati kort, 2 x 290x og 3 x 280x - så er kun nede med en små 10000kr, skulle jo også have lidt habengüt for at få dem op at køre [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/wcf/images/smilies/wink.png]så skal jeg vidt baaare mine i 6 måneder .. uden stop.. for at gå i nul [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/wcf/images/smilies/biggrin.png] det er simpelthen det smarteste og/eller dummeste jeg har gjort længe... ?(


    så lukker denne tråd igen.